نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Academy Of Management Learning & Education
آمریکا | کشور |
۴٫۳۷۳ | Impact Factor |
1537-260X | ISSN |
1944-9585 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
George Washington University | ناشر |
journals.aom.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ماموریت AMLE کمک به یادگیری و آموزش مدیریت با انتشار نظریه، تحقیقات تجربی، بررسی ها، نقدها و منابعی است که به فرآیندهای آموزش مدیریت و یادگیری ناشی از آن می پردازد. علاوه بر این، AMLE کارهایی را منتشر می کند که به مسائل مهم در محیط سازمانی و مدیریت مدارس کسب و کار و ذینفعان آنها می پردازد. تاکید این مجله بر مطالعه یادگیری و آموزش مدیریت در انواع محیطها - مدارس و دانشگاهها و همچنین مشاغل و سازمانهای عمومی و غیرانتفاعی است.
AMLE به صورت فصلی در ماه های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر برگزار می شود.