تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Acm Transactions On Computing Education


آمریکا
کشور
۱٫۵۲۶
Impact Factor
1946-6226
ISSN
1946-6226
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
ACM
ناشر
dl.acm.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Engineering, Computing & Technology نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

ACM Transactions on Computing Education (TOCE) مقالات تحقیقاتی با کیفیت بالا و بررسی شده درباره آموزش و یادگیری محاسبات از کودکی تا بزرگسالی منتشر می کند. مقالات TOCE با برقراری ارتباط روشن بین پیشرفت‌های نظری، آموزشی و فناوری و یادگیری و تدریس دانش‌آموز، رویکردی علمی به تحقیقات آموزش محاسباتی دارند و برای مخاطبان وسیعی از جمله مدرسان، محققان، طراحان آموزشی و مدیران مورد توجه قرار می‌گیرند.

موضوعات تحت پوشش TOCE جنبه های متنوعی از آموزش محاسبات را شامل می شود

- یادگیری و تدریس در علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، سیستم های اطلاعات، فناوری اطلاعات و انفورماتیک.

- تنظیمات آموزش رسمی (قبل از K-12، کارشناسی، کارشناسی ارشد)، غیررسمی و حرفه ای؛

فناوری های نوآورانه یادگیری و آموزش؛

-پیشرفت های نظری

- ابزارها و تکنیک های ارزیابی تکوینی و جمعی؛

- آموزش معلمان و توسعه حرفه ای؛

- بکارگیری آموزش محاسباتی برای تقویت آموزش و یادگیری در سایر رشته ها از جمله مهندسی، علوم، علوم انسانی و هنر. و

- مداخلات و ابتکارات آموزشی با هدف گسترش مشارکت و دیدگاه‌های مربوط به حوزه محاسبات.

مقالات TOCE از طیف گسترده ای از نظریه ها، از جمله نظریه های شناختی و اجتماعی-فرهنگی یادگیری، و همچنین طیف گسترده ای از روش های تحقیق کمی و کیفی، شامل، اما نه محدود به، تحقیقات پیمایشی، تحقیقات میدانی، و شبه و کنترل شده است. مطالعات تجربی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید