| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Action in Teacher Education
| انگلستان | کشور |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
| 0162-6620 | ISSN |
| 2158-6098 | e-ISSN |
| 1996 تا کنون | مدت فعالیت |
| Taylor & Francis | ناشر |
| www.tandfonline.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Action in Teacher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Action in Teacher Education به عنوان خدمتی به اعضای انجمن مربیان معلم و افرادی که با آموزش معلمان مرتبط هستند منتشر می شود. این مجله به عنوان یک انجمن برای تبادل اطلاعات و ایده های مربوط به بهبود آموزش معلمان و مربیان معلم در تمام ظرفیت ها عمل می کند. مقالات بر مفاهیم، شیوهها و تحقیقاتی تمرکز میکنند که مفاهیم و کاربرد را برای شاغلین درگیر با آموزش معلمان ارائه میدهند. اگرچه مخاطبان اصلی ملی هستند، اما مطالعات بینالمللی که ارتباط واضحی با طیف وسیعی از برنامههای آموزش معلم برقرار میکنند، مورد استقبال قرار میگیرند. Action in Teacher Education یک نشریه رسمی انجمن مربیان معلم (ATE) است. نسخه های خطی در معرض بازبینی ناشناس مضاعف هستند. نقطه نظرات و نظرات مربوط به نویسندگان فردی است و لزوماً نظرات انجمن نیست. نسخه های خطی منتشر شده متعلق به ATE است. اجازه تکثیر مقالات باید از سردبیران درخواست شود. موضوعات موضوعی و غیر موضوعی منتشر می شود. مقالات بر نوآوری های آموزشی و گزارش های تحقیقات تجربی و مقالات مفهومی تمرکز دارند. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالههای این مجله تحت غربالگری اولیه ویراستار، بررسی دقیق دوگانه ناشناس و توسط هیئت تحریریه قرار خواهند گرفت. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, LLC, 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.