تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Adult Education Quarterly


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
۱٫۷۸۸
Impact Factor
0741-7136
ISSN
1552-3047
e-ISSN
1950 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Adult Education Quarterly

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

فصلنامه آموزش بزرگسالان (AEQ) یک مجله بین المللی، علمی و داوری است که متعهد به پیشبرد درک و عملکرد بزرگسالان و آموزش مداوم است. این مجله در تلاش است تا از نظر دامنه، به موضوعات و مسائل مهم برای محققان و متخصصان مرتبط با جنبه های مختلف بزرگسالان و آموزش مداوم در سراسر جهان بپردازد. AEQ تحقیقاتی را با استفاده از روش‌ها و رویکردهای متنوعی منتشر می‌کند، از جمله (اما نه محدود به) تحقیقات پیمایشی، طرح‌های تجربی، مطالعات موردی، مشاهدات و مصاحبه‌های قوم‌نگاری، نظریه زمینه‌ای، پدیدارشناسی، تحقیقات تاریخی، و تحقیق روایتی و همچنین مقالاتی که به موضوعات نظری می‌پردازند. و مسائل فلسفی مربوط به بزرگسالان و آموزش مداوم. بورس تحصیلی مبتکرانه و تحریک آمیز با جهت گیری های مختلف، از جمله (اما نه محدود به) مثبت گرایی، پسا پوزیتیویسم، سازه انگاری، نظریه انتقادی، فمینیسم، نژاد محور/آفریقایی محور، همجنس گرا/همجنس گرا و نظریه های پسا ساختاری/پسامدرن تشویق می شود. هدف AEQ تحریک یک رویکرد مسئله‌محور و انتقادی به تحقیق و عمل، با تأکید فزاینده بر دیدگاه‌های بین‌رشته‌ای و بین‌المللی است. مخاطبان شامل محققان، دانش‌آموزان و بزرگسالان و متخصصان آموزش مداوم با گرایش‌های بسیاری از جمله معلمان، مربیان، تسهیل‌گران، منابع، توسعه‌دهندگان سازمانی، سازمان‌دهندگان جامعه و طراحان خط‌مشی هستند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید