نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Adult Education Quarterly
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
۱٫۷۸۸ | Impact Factor |
0741-7136 | ISSN |
1552-3047 | e-ISSN |
1950 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فصلنامه آموزش بزرگسالان (AEQ) یک مجله بین المللی، علمی و داوری است که متعهد به پیشبرد درک و عملکرد بزرگسالان و آموزش مداوم است. این مجله در تلاش است تا از نظر دامنه، به موضوعات و مسائل مهم برای محققان و متخصصان مرتبط با جنبه های مختلف بزرگسالان و آموزش مداوم در سراسر جهان بپردازد. AEQ تحقیقاتی را با استفاده از روشها و رویکردهای متنوعی منتشر میکند، از جمله (اما نه محدود به) تحقیقات پیمایشی، طرحهای تجربی، مطالعات موردی، مشاهدات و مصاحبههای قومنگاری، نظریه زمینهای، پدیدارشناسی، تحقیقات تاریخی، و تحقیق روایتی و همچنین مقالاتی که به موضوعات نظری میپردازند. و مسائل فلسفی مربوط به بزرگسالان و آموزش مداوم. بورس تحصیلی مبتکرانه و تحریک آمیز با جهت گیری های مختلف، از جمله (اما نه محدود به) مثبت گرایی، پسا پوزیتیویسم، سازه انگاری، نظریه انتقادی، فمینیسم، نژاد محور/آفریقایی محور، همجنس گرا/همجنس گرا و نظریه های پسا ساختاری/پسامدرن تشویق می شود. هدف AEQ تحریک یک رویکرد مسئلهمحور و انتقادی به تحقیق و عمل، با تأکید فزاینده بر دیدگاههای بینرشتهای و بینالمللی است. مخاطبان شامل محققان، دانشآموزان و بزرگسالان و متخصصان آموزش مداوم با گرایشهای بسیاری از جمله معلمان، مربیان، تسهیلگران، منابع، توسعهدهندگان سازمانی، سازماندهندگان جامعه و طراحان خطمشی هستند.