نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Advances in Accounting Education: Teaching and Curriculum Innovations
انگلستان | کشور |
1527-893X | ISSN |
2007 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Advances in Accounting Education: Teaching and Curriculum Innovations ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پیشرفتها در آموزش حسابداری: Teaching and Curriculum Innovations مقالاتی را منتشر میکند که توضیح میدهد چگونه روشهای تدریس یا برنامههای درسی/برنامههای درسی در حسابداری را میتوان بهبود بخشید.
این مجموعه شامل مقالات غیر تجربی و تجربی است. مقالات غیر تجربی از نظر آکادمیک دقیق هستند و به طور خاص در مورد زمینه سازمانی یک دوره یا برنامه و همچنین هرگونه مبادله یا مسائل مربوط به سیاست بحث می کنند. گزارشهای تجربی، طراحی و اجرای پژوهشی درستی را نشان میدهند و انگیزهها و بررسی ادبیات کامل، از جمله منابع خارج از حوزه حسابداری، در صورت لزوم، ایجاد میکنند.