| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Advances in Accounting Education: Teaching and Curriculum Innovations
| انگلستان | کشور |
| 1527-893X | ISSN |
| 2007 تا کنون | مدت فعالیت |
| Emerald Publishing Publishing | ناشر |
| www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Advances in Accounting Education: Teaching and Curriculum Innovations ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پیشرفتها در آموزش حسابداری: Teaching and Curriculum Innovations مقالاتی را منتشر میکند که توضیح میدهد چگونه روشهای تدریس یا برنامههای درسی/برنامههای درسی در حسابداری را میتوان بهبود بخشید.
این مجموعه شامل مقالات غیر تجربی و تجربی است. مقالات غیر تجربی از نظر آکادمیک دقیق هستند و به طور خاص در مورد زمینه سازمانی یک دوره یا برنامه و همچنین هرگونه مبادله یا مسائل مربوط به سیاست بحث می کنند. گزارشهای تجربی، طراحی و اجرای پژوهشی درستی را نشان میدهند و انگیزهها و بررسی ادبیات کامل، از جمله منابع خارج از حوزه حسابداری، در صورت لزوم، ایجاد میکنند.