نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Advances in Business Marketing and Purchasing
انگلستان | کشور |
1069-0964 | ISSN |
2000 و 2002 تا 2004 و 2008 تا 2019 | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Advances in Business Marketing and Purchasing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجموعه کتاب «پیشرفتها در بازاریابی و خرید کسبوکار» (ABM&P)، نظریههای برتر، تحقیقات تجربی و عملی را در زمینه معناسازی، برنامهریزی، اجرا و ارزیابی استراتژیها در بازاریابی و خرید کسبوکار به کسبوکار ارائه میکند. مقالات این مجموعه معمولا طولانی تر هستند و جزئیات بیشتری را در بررسی ادبیات، توسعه نظریه، گزارش روش های تجربی، توصیف مفاهیم برای استراتژی و بررسی استراتژی های اجرا شده نسبت به مقالات موجود در صفحات شماره های فصلنامه و ماهنامه ارائه می دهند. تمام مقالات در سری ABM&P به شدت بر روی ادبیات مربوطه استناد می کنند و بر اساس آن ها ساخته می شوند. مقالات ABM&P در توضیح پیچیدگی در مسیرهای پیشینی متعددی که منجر به تصمیمگیریها و اقدامات میشود (مسئله برابری) عمیقتر از متون مدیریتی موجود در کتابفروشیهای فرودگاه است. ABM&P برای خواندن توسط مدیران است که تشخیص می دهند تصمیمات بسیار مؤثر فراتر از چک لیست ها و پرسیدن "سوال نهایی" است.
مدیرانی که در طول شب رویای مدیریت پیچیدگی و نحوه ارزیابی کامل عملکرد مدیریت در حال انجام را دارند، ارواح خویشاوند نویسندگانی هستند که در مجموعه ABM&P مشارکت دارند. برای اکثر مسائل این مجموعه، تمام مقالات بر یک موضوع خاص تمرکز دارند. چند مثال: ایجاد و ارائه ارزش برتر، جلد 14; مدیریت نوآوری محصول، جلد 13; ارزیابی اقدامات و نتایج بازاریابی، جلد 12; طراحی محصولات برنده، جلد 10; یا Better at Sensemaking، جلد 9.