تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Advances in Business Marketing and Purchasing


انگلستان
کشور
1069-0964
ISSN
2000 و 2002 تا 2004 و 2008 تا 2019
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

اهداف مجله

مجموعه کتاب «پیشرفت‌ها در بازاریابی و خرید کسب‌وکار» (ABM&P)، نظریه‌های برتر، تحقیقات تجربی و عملی را در زمینه معناسازی، برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی استراتژی‌ها در بازاریابی و خرید کسب‌وکار به کسب‌وکار ارائه می‌کند. مقالات این مجموعه معمولا طولانی تر هستند و جزئیات بیشتری را در بررسی ادبیات، توسعه نظریه، گزارش روش های تجربی، توصیف مفاهیم برای استراتژی و بررسی استراتژی های اجرا شده نسبت به مقالات موجود در صفحات شماره های فصلنامه و ماهنامه ارائه می دهند. تمام مقالات در سری ABM&P به شدت بر روی ادبیات مربوطه استناد می کنند و بر اساس آن ها ساخته می شوند. مقالات ABM&P در توضیح پیچیدگی در مسیرهای پیشینی متعددی که منجر به تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات می‌شود (مسئله برابری) عمیق‌تر از متون مدیریتی موجود در کتابفروشی‌های فرودگاه است. ABM&P برای خواندن توسط مدیران است که تشخیص می دهند تصمیمات بسیار مؤثر فراتر از چک لیست ها و پرسیدن "سوال نهایی" است.

مدیرانی که در طول شب رویای مدیریت پیچیدگی و نحوه ارزیابی کامل عملکرد مدیریت در حال انجام را دارند، ارواح خویشاوند نویسندگانی هستند که در مجموعه ABM&P مشارکت دارند. برای اکثر مسائل این مجموعه، تمام مقالات بر یک موضوع خاص تمرکز دارند. چند مثال: ایجاد و ارائه ارزش برتر، جلد 14; مدیریت نوآوری محصول، جلد 13; ارزیابی اقدامات و نتایج بازاریابی، جلد 12; طراحی محصولات برنده، جلد 10; یا Better at Sensemaking، جلد 9.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید