نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Advances In Physiology Education
آمریکا | کشور |
۲٫۲۸۸ | Impact Factor |
1043-4046 | ISSN |
1522-1229 | e-ISSN |
1998 تا کنون | مدت فعالیت |
American Physiological Society | ناشر |
journals.physiology.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پیشرفتها در آموزش فیزیولوژی باعث ترویج و انتشار بورس تحصیلی به منظور افزایش آموزش و یادگیری فیزیولوژی، علوم اعصاب و پاتوفیزیولوژی میشود. این ژورنال توضیحات بررسی شده از نوآوری هایی را که تدریس در کلاس و آزمایشگاه را بهبود می بخشد، مقالاتی در مورد آموزش، و مقالات مروری بر اساس درک فعلی ما از مکانیسم های فیزیولوژیکی منتشر می کند. از ارسالهایی که فناوریهای جدید را برای آموزش و تحقیق و آموزش آموزشی ارزیابی میکنند، بهویژه استقبال میشود. مخاطبان این مجله شامل مربیان در تمام سطوح: K-12، کارشناسی، کارشناسی ارشد، و برنامه های حرفه ای است.