تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Advances In Physiology Education


آمریکا
کشور
۲٫۲۸۸
Impact Factor
1043-4046
ISSN
1522-1229
e-ISSN
1998 تا کنون
مدت فعالیت
American Physiological Society
ناشر
journals.physiology.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

پیشرفت‌ها در آموزش فیزیولوژی باعث ترویج و انتشار بورس تحصیلی به منظور افزایش آموزش و یادگیری فیزیولوژی، علوم اعصاب و پاتوفیزیولوژی می‌شود. این ژورنال توضیحات بررسی شده از نوآوری هایی را که تدریس در کلاس و آزمایشگاه را بهبود می بخشد، مقالاتی در مورد آموزش، و مقالات مروری بر اساس درک فعلی ما از مکانیسم های فیزیولوژیکی منتشر می کند. از ارسال‌هایی که فناوری‌های جدید را برای آموزش و تحقیق و آموزش آموزشی ارزیابی می‌کنند، به‌ویژه استقبال می‌شود. مخاطبان این مجله شامل مربیان در تمام سطوح: K-12، کارشناسی، کارشناسی ارشد، و برنامه های حرفه ای است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید