نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Advances in Race and Ethnicity in Education
انگلستان | کشور |
2051-2317 | ISSN |
2051-2325 | e-ISSN |
2013 تا 2014 و 2016 تا 2017 و 2020 و 2022 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Advances in Race and Ethnicity in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پیشرفت در نژاد و قومیت در آموزش و پرورش، یک خروجی برای محققان و محققانی فراهم می کند که کارشان بر پویایی نژاد و قومیت در زمینه های آموزشی مختلف در ایالات متحده و خارج از کشور متمرکز است.
ویراستاران مجموعه به دنبال تولید مجموعه قابل توجهی از کار هستند که می تواند درک نژاد و قومیت را در مدارس K-12 بهبود بخشد و اینکه چگونه چنین ساختارهایی تجربیات تحصیلی و نتایج یادگیری را برای دانش آموزان در زمینه های آموزشی مختلف شکل می دهند.
این مجموعه شامل مطالعات تحقیقاتی نظری، کمی، کیفی و ترکیبی و همچنین تحلیل خط مشی است. موضوعات بالقوه برای کتاب های این مجموعه عبارتند از (اما محدود به): دختران رنگین پوست در آموزش STEM; مردان لاتین در مدارس و جامعه K-12؛ آموزش دوران کودکی برای زبان آموزان انگلیسی؛ نژاد، قوم نگاری، و تحصیلات؛ دانش آموزان رنگین پوست و ناتوانی در مدارس K-12؛ آموزش ویژه برای مردان سیاهپوست و لاتین تبار در مدارس K-12. عدم حضور دانش آموزان سیاهپوست و لاتین تبار در آموزش تیزهوشان K-12. یادگیری تکمیلی در زمینه مدارس شهری و روستایی برای دانش آموزان رنگین پوست در مدارس K-12. سیاست های آموزش مهاجران؛ آموزش هیپ هاپ و عدالت اجتماعی در مدرسه K-12. دوزبانگی و مدارس آمریکایی K-12. فمینیسم سیاه به عنوان الگوی تدریس در مدارس K-12. مسیرهایی از مدارس K-12 تا آموزش پس از متوسطه برای دانش آموزان رنگین پوست کم درآمد.