تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Advances in Race and Ethnicity in Education


انگلستان
کشور
2051-2317
ISSN
2051-2325
e-ISSN
2013 تا 2014 و 2016 تا 2017 و 2020 و 2022 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Advances in Race and Ethnicity in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

پیشرفت در نژاد و قومیت در آموزش و پرورش، یک خروجی برای محققان و محققانی فراهم می کند که کارشان بر پویایی نژاد و قومیت در زمینه های آموزشی مختلف در ایالات متحده و خارج از کشور متمرکز است.

ویراستاران مجموعه به دنبال تولید مجموعه قابل توجهی از کار هستند که می تواند درک نژاد و قومیت را در مدارس K-12 بهبود بخشد و اینکه چگونه چنین ساختارهایی تجربیات تحصیلی و نتایج یادگیری را برای دانش آموزان در زمینه های آموزشی مختلف شکل می دهند.

این مجموعه شامل مطالعات تحقیقاتی نظری، کمی، کیفی و ترکیبی و همچنین تحلیل خط مشی است. موضوعات بالقوه برای کتاب های این مجموعه عبارتند از (اما محدود به): دختران رنگین پوست در آموزش STEM; مردان لاتین در مدارس و جامعه K-12؛ آموزش دوران کودکی برای زبان آموزان انگلیسی؛ نژاد، قوم نگاری، و تحصیلات؛ دانش آموزان رنگین پوست و ناتوانی در مدارس K-12؛ آموزش ویژه برای مردان سیاهپوست و لاتین تبار در مدارس K-12. عدم حضور دانش آموزان سیاهپوست و لاتین تبار در آموزش تیزهوشان K-12. یادگیری تکمیلی در زمینه مدارس شهری و روستایی برای دانش آموزان رنگین پوست در مدارس K-12. سیاست های آموزش مهاجران؛ آموزش هیپ هاپ و عدالت اجتماعی در مدرسه K-12. دوزبانگی و مدارس آمریکایی K-12. فمینیسم سیاه به عنوان الگوی تدریس در مدارس K-12. مسیرهایی از مدارس K-12 تا آموزش پس از متوسطه برای دانش آموزان رنگین پوست کم درآمد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید