نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Advances in Research on Teaching
انگلستان | کشور |
1569-4895 | ISSN |
2001 تا 2003 و 2006 و 2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Advances in Research on Teaching ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجموعه پیشرفتهای تحقیق در مورد تدریس، درک و بینش جدیدی را در مورد تحقیق در مورد تدریس و آموزش معلمان از نظر رشد معلمان (و مربیان معلم)، روششناسی مطالعه تدریس و توسعه معلم، خطمشی و برنامه درسی در رابطه با تدریس و آموزش معلمان گزارش میکند. . بنابراین این مجموعه به دنبال کتابهایی است که توسعه را بهعنوان معلم (یا مربی معلم)، فرآیند یادگیری برای تدریس، زمینههای تدریس و آموزش معلمان، سیاستها و شیوههایی که به توسعه کمک میکنند و شکل میدهند، تنظیم آموزش، روششناسی، بیان و بررسی میکنند. برای بررسی تدریس و توسعه به عنوان یک معلم، و برنامه درسی به عنوان مرتبط با تدریس، توسعه معلم، و آموزش معلم.