نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
American Journal Of Education
آمریکا | کشور |
۱٫۸۲۹ | Impact Factor |
0195-6744 | ISSN |
1549-6511 | e-ISSN |
1995 تا 2001 و 2003 تا کنون | مدت فعالیت |
University of Chicago Press | ناشر |
www.journals.uchicago.edu | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله American Journal of Education که در سال 1893 با عنوان School Review تأسیس شد، نام فعلی خود را در نوامبر 1979 به دست آورد. این مجله به دنبال پل زدن و ادغام تنوع فکری، روش شناختی، و اساسی بورس تحصیلی و تشویق گفتگوی شدید بین محققان آموزشی و متخصصان است. . برای دستیابی به این هدف، مقالاتی منتشر میشود که تحقیقات، بیانیههای نظری، استدلالهای فلسفی، ترکیبهای انتقادی یک حوزه تحقیقات آموزشی، و ادغام دانش، سیاست و عمل آموزشی را ارائه میدهند.