نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Anatomical Sciences Education
مجله ای با نام مشابه در لیست سیاه وزارت علوم وجود دارد. | |
Anatomical Sciences Education | نام مجله (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) |
1935-9772 | (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) ISSN |
WoS, Scopus | موجود در لیست نمایه بین المللی (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) |
۱۳۹۱/۱۲/۲۸ | تاریخ ورود به لیست سیاه (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) |
تحت احتیاط | وضعیت (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
۵٫۹۵۸ | Impact Factor |
1935-9772 | ISSN |
1935-9780 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
anatomypubs.onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف این مجله ارائه یک انجمن بین المللی برای تبادل مبتنی بر شواهد ایده ها، نظرات، نوآوری ها و تحقیقات در مورد موضوعات مرتبط با آموزش در علوم تشریحی آناتومی ناخالص، جنین شناسی، بافت شناسی، علوم اعصاب، زیست پزشکی و علوم زیستی است. این مجله تمام سطوح آموزش علوم تشریحی از جمله، کارشناسی، کارشناسی ارشد، فوق لیسانس، پرستاری، بهداشت وابسته، دامپزشکی، پزشکی (اعم از آلوپاتیک و استئوپاتیک) و دندانپزشکی را پوشش می دهد. این مجله از ارسالی از این رشته های تحصیلی استقبال می کند:
تحقیق کمی و کیفی در آموزش جمعیت دانشجویی و ادامه تحصیل برای اساتید مرتبط با علوم تشریحی
فناوری آموزشی، نوآوری ها، استفاده از آنها و تأثیر آنها بر یادگیری
اخلاق و انسانیت در ارتباط با علوم تشریحی و اهدای بدن
آموزش مهارت های غیر فنی در آموزش علوم تشریحی
ارزیابی دانش، مهارت ها و شایستگی ها در علوم تشریحی
کاربرد دانش تشریحی در آموزش و آموزش بالینی
آموزش علوم تشریحی شامل مقالات توصیفی، گزارش های پژوهشی، بررسی های مرتبط، ارتباطات کوتاه، نظرات دیدگاه، نامه هایی به سردبیر، و سرمقاله ها می باشد.
آموزش علوم تشریحی یک نشریه رسمی انجمن آمریکایی آناتومی است. به عنوان یک مزیت عضویت، اعضای AAA به آموزش علوم تشریحی دسترسی رایگان دارند.
خوانندگان
مربیان در مقطع کارشناسی (رشتههای STEM)، برنامههای تحصیلات تکمیلی و فوقلیسانس در پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، بهداشت وابسته، دامپزشکی، زیستپزشکی و علوم زیستی، مربیان بالینی، و پزشکان در حال آموزش. علاوه بر این، مربیانی که مایلند عناصر آموزشی نوین را در تمرین خود بگنجانند، ممکن است از موضوعات ذاتی این مجله برای کشف تکنیک ها یا رویکردهای مشابه در رشته خود استفاده کنند.
کلید واژه ها
آموزش آناتومی ناخالص، آموزش پزشکی، تحصیل در مقطع کارشناسی، علوم تشریحی، آموزش جنین شناسی، آموزش نوروآناتومی، آموزش علوم اعصاب، آموزش بافت شناسی، آموزش پرستاری، آموزش رادیولوژی، تصویربرداری پزشکی، CT، MRI، سونوگرافی در آناتومی، آناتومی میکروسکوپی، میکروسکوپ مجازی، الکترونیکی یادگیری، فناوری در آموزش آناتومی، کلاسهای درس معکوس، آموزش ترکیبی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، آموزش آناتومی، طراحی برنامه درسی، تدریس همتا، آموزش نزدیک به همتا، آموزش، ارتباطات آناتومی، کار گروهی، رهبری در آموزش، دانشجویان پزشکی، دانشجویان دندانپزشکی، دانشجویان دامپزشکی، دانشجویان حرفههای بهداشتی، دانشجویان زیست پزشکی و علوم زیستی، آزمایشگاه آناتومی ناخالص، تشریح جسد، شبیهسازی آناتومی، اهدای بدن، برنامه وصیت، اخلاق در آموزش آناتومی، یادگیری به کمک رایانه، یادگیری مبتنی بر تیم، آناتومی دیجیتال، سه بعدی چاپ، آموزش بین حرفه ای
نحوه استناد
برای اطمینان از اینکه مراجع به این مجله به درستی ثبت و حل شده اند (مثلاً در CrossRef یا Web of Science)، لطفاً از عنوان اختصاری زیر در هر نقل قول استفاده کنید: "Anat Sci Educ". علائم نگارشی ممکن است با توجه به سبک مجله استناد متفاوت باشد.