نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Annali della Scuola Normale Superiore di Pisa, Classe di Lettere e Filosofia
ایتالیا | کشور |
0392-095X | ISSN |
3035-3769 | e-ISSN |
2014 تا 2016 و 2018 | مدت فعالیت |
Scuola Normale Superiore | ناشر |
annalilettere.sns.it | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Annali della Scuola Normale Superiore di Pisa, Classe di Lettere e Filosofia ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
در طول سالها، ASNP با توجه به گستردگی موضوعات، سنت دقیق زبانشناختی و همکاران ارجمندش، از جمله جووانی جنتیله، دلیو کانتی موری، نوربرتو بابیو، مارچلو گیگانته، جولیو لپسی، مجلهای برجسته در ایتالیا و اروپا محسوب میشود. و آرنالدو مومیلیانو
سری اول که شامل سی جلد بود، در سال 1873 با نسخه ای شامل پایان نامه دکتر وینچنزو دی آمیسیس در مورد تقلید کلاسیک در کمدی ایتالیایی قرن شانزدهم و دکتر فرانچسکو دوویدیو در مورد منشأ عطف منفرد افتتاح شد. اسم ایتالیایی و به دنبال آن مقاله ای از پروفسور جوزپه سوتینی در مورد تاریخ فلسفه. در ابتدا، ASNP در واقع به عنوان یک وسیله اولیه برای انتشار آثار معلمان و دانش آموزان با استعداد ویژه Scuola Normale در نظر گرفته شد، با این ایده که باید در درجه اول به آموزش جوانان توجه شود تا از مهمترین چیزها بهره ببرند. و برانگیختن پاداش از آن.