تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Applied Marketing Analytics


انگلستان
کشور
2054-7544
ISSN
2054-7552
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Henry Stewart Publications
ناشر
www.henrystewartpublications.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

اهداف مجله

Applied Marketing Analytics اصلی ترین مجلات حرفه ای است که مقالات عمیق و بررسی شده را در مورد تمام جنبه های اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عملکرد بازاریابی برای بهبود اثربخشی منتشر می کند.

با هدایت هیئت تحریریه متخصص خود، هر شماره فصلی 100 صفحه ای - که هم به صورت چاپی و هم آنلاین منتشر می شود - مقالات دقیق و کاربردی را منتشر می کند که توسط متخصصان تحلیل بازاریابی و برای آن ها درباره تفکر نوآورانه، استراتژی ها، تکنیک ها، نرم افزار و تحقیقات کاربردی نوشته شده است. مقالات با کیفیت بالا و مطالعات موردی نشان می‌دهند که چگونه برندهای بزرگ در حال جمع‌آوری، تفسیر و تجزیه و تحلیل داده‌های بازاریابی در سراسر طیف کامل کانال‌های دیجیتال و غیر دیجیتال هستند. بیاموزید که چگونه اثربخشی ابتکارات بازاریابی خود را با دقت بیشتری اندازه گیری کنید و چگونه شکاف ها را در برنامه تجزیه و تحلیل بازاریابی خود شناسایی کنید و چه معیارهایی از تصمیم گیری صحیح بازاریابی پشتیبانی می کند - و به نتیجه نهایی اضافه کنید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید