نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Applied Marketing Analytics
انگلستان | کشور |
2054-7544 | ISSN |
2054-7552 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Henry Stewart Publications | ناشر |
www.henrystewartpublications.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Applied Marketing Analytics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Applied Marketing Analytics اصلی ترین مجلات حرفه ای است که مقالات عمیق و بررسی شده را در مورد تمام جنبه های اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عملکرد بازاریابی برای بهبود اثربخشی منتشر می کند.
با هدایت هیئت تحریریه متخصص خود، هر شماره فصلی 100 صفحه ای - که هم به صورت چاپی و هم آنلاین منتشر می شود - مقالات دقیق و کاربردی را منتشر می کند که توسط متخصصان تحلیل بازاریابی و برای آن ها درباره تفکر نوآورانه، استراتژی ها، تکنیک ها، نرم افزار و تحقیقات کاربردی نوشته شده است. مقالات با کیفیت بالا و مطالعات موردی نشان میدهند که چگونه برندهای بزرگ در حال جمعآوری، تفسیر و تجزیه و تحلیل دادههای بازاریابی در سراسر طیف کامل کانالهای دیجیتال و غیر دیجیتال هستند. بیاموزید که چگونه اثربخشی ابتکارات بازاریابی خود را با دقت بیشتری اندازه گیری کنید و چگونه شکاف ها را در برنامه تجزیه و تحلیل بازاریابی خود شناسایی کنید و چه معیارهایی از تصمیم گیری صحیح بازاریابی پشتیبانی می کند - و به نتیجه نهایی اضافه کنید.