| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Applied Measurement In Education
| آمریکا | کشور |
| ۱٫۵۸ | Impact Factor |
| ۱٫۸۴ | پنج ساله Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
| 0895-7347 | ISSN |
| 1532-4818 | e-ISSN |
| 1988 تا کنون | مدت فعالیت |
| Taylor & Francis | ناشر |
| www.tandfonline.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Applied Measurement in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
رتبه بندی ضریب تاثیر 2019: 1.040 12/13 (روانشناسی، ریاضی)، 50/60 (روانشناسی، آموزشی) و 199/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 Clarivate Analytics, Journal Citation Reports ® 2019 Citation Reports ® 2019 value:puss7S. از آنجایی که تعامل بین حوزههای تحقیق و کاربرد برای ارزیابی و بهبود شیوههای اندازهگیری آموزشی جدید حیاتی است، هدف اصلی اندازهگیری کاربردی در آموزش، بهبود ارتباط بین دانشگاهیان و متخصصان است. برای کمک به پر کردن شکاف بین تئوری و عمل، مقالات این مجله مطالعات تحقیقاتی اصلی، استراتژیهای نوآورانه برای حل مشکلات اندازهگیری آموزشی، و بررسیهای یکپارچه رویکردهای فعلی به مسائل اندازهگیری معاصر را توصیف میکنند. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات مروری در این مجله تحت غربالگری سرمقاله و بررسی همتایان قرار گرفتهاند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. خوانندگان: محققان و پزشکان علاقه مند به تحقیقات علمی که احتمالاً بر روی روش های اندازه گیری آموزشی تأثیر می گذارد. پزشکان علاقه مند به بهترین شیوه های فعلی در آزمون و ارزیابی. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.