تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Applied Measurement In Education



Applied Measurement In Education

آمریکا
کشور
۱٫۵۸
Impact Factor
۱٫۸۴
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0895-7347
ISSN
1532-4818
e-ISSN
1988 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Applied Measurement in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

رتبه بندی ضریب تاثیر 2019: 1.040 12/13 (روانشناسی، ریاضی)، 50/60 (روانشناسی، آموزشی) و 199/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 Clarivate Analytics, Journal Citation Reports ® 2019 Citation Reports ® 2019 value:puss7S. از آنجایی که تعامل بین حوزه‌های تحقیق و کاربرد برای ارزیابی و بهبود شیوه‌های اندازه‌گیری آموزشی جدید حیاتی است، هدف اصلی اندازه‌گیری کاربردی در آموزش، بهبود ارتباط بین دانشگاهیان و متخصصان است. برای کمک به پر کردن شکاف بین تئوری و عمل، مقالات این مجله مطالعات تحقیقاتی اصلی، استراتژی‌های نوآورانه برای حل مشکلات اندازه‌گیری آموزشی، و بررسی‌های یکپارچه رویکردهای فعلی به مسائل اندازه‌گیری معاصر را توصیف می‌کنند. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات مروری در این مجله تحت غربالگری سرمقاله و بررسی همتایان قرار گرفته‌اند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106.   خوانندگان: محققان و پزشکان علاقه مند به تحقیقات علمی که احتمالاً بر روی روش های اندازه گیری آموزشی تأثیر می گذارد. پزشکان علاقه مند به بهترین شیوه های فعلی در آزمون و ارزیابی. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید