نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Arts Education Policy Review
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1063-2913 | ISSN |
1940-4395 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Arts Education Policy Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بررسی سیاست آموزش هنر (AEPR) بحثی درباره مسائل مهم سیاستی در آموزش هنر در ایالات متحده و سراسر جهان ارائه میکند. این مجله با پرداختن به آموزش در موسیقی، هنرهای تجسمی، تئاتر و رقص، دیدگاههای مختلفی را ارائه میکند و بر تحلیل انتقادی تأکید میکند. هدف آن ایجاد جامع ترین و دقیق ترین تبادل ایده های موجود در مورد سیاست آموزش هنر است. بررسیهای خطمشی از دیدگاههای متعدد نه تنها برای مربیان هنر، بلکه برای مدیران، تحلیلگران سیاست، گروههای مدافع، والدین و مخاطبان - همه کسانی که در هنر دخیل هستند و نگران نقش خود در آموزش هستند، منبع ارزشمندی است. AEPR بر تحلیل ها و توصیه های متمرکز بر سیاست متمرکز است. هدف هیچ مقاله ای نباید توصیف یا جشن باشد (اگرچه گزارش برنامه های موفق می تواند بخشی از یک مقاله باشد). هر مقالهای که بر یک برنامه (یا برنامهها) متمرکز باشد، باید به این موضوع بپردازد که چرا چیزی کار میکند یا کار نمیکند، چگونه کار میکند، چگونه میتواند بهتر کار کند، و مهمتر از همه، سهامداران مختلف سیاست (از معلمان گرفته تا قانونگذاران) چه میتوانند در مورد آن انجام دهند. AEPR افراد، موسسات، روش ها یا محصولات را تبلیغ نمی کند. هدف آن تکرار ایده های رایج نیست. ویراستاران مقالاتی را می خواهند که اصالت را نشان دهند، عمیقاً بررسی کنند، و بحث را فراتر از خرد رایج و لفاظی های آشنا ببرند. مقالاتی که صرفاً اهمیت آموزش هنر را مجدداً بیان می کنند، توجه به وجود مسائلی را که مدت هاست به آن پرداخته شده است، یا تکرار راه حل های استاندارد پذیرفته نمی شوند. AEPR به بورس تحصیلی و تحقیقات احترام می گذارد، اما اینها به تنهایی محتوای خط مشی را تشکیل نمی دهند. تجزیه و تحلیل خط مشی اغلب شامل نظرات آموزش دیده در مورد معانی ایده ها، رویدادها، تصمیمات، چارچوب های تصمیم گیری، و محتوای آموزشی است، مانند موارد زیر: • جمع آوری و تفسیر اطلاعات در مورد مسائل ساده یا پیچیده به منظور پیشنهاد آنچه باید انجام شود. • گرفتن مجموعه ای از تحقیقات یا تحقیقات و بررسی پیامدهای آن. • تمرکز بر تصمیمات در فرآیند یا تصمیماتی که قبلاً گرفته شده است، توضیح توافق یا عدم توافق یا تهیه فهرستی از وعده ها و مشکلات احتمالی. بازبینی سیاست آموزش هنر همچنین بررسی کتابهای کتابهای جدیدی را که بر روی سیاستگذاری و آموزش هنر تمرکز دارند، در نظر می گیرد. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.