تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Arts Education Policy Review



Arts Education Policy Review

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1063-2913
ISSN
1940-4395
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Arts Education Policy Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

بررسی سیاست آموزش هنر (AEPR) بحثی درباره مسائل مهم سیاستی در آموزش هنر در ایالات متحده و سراسر جهان ارائه می‌کند. این مجله با پرداختن به آموزش در موسیقی، هنرهای تجسمی، تئاتر و رقص، دیدگاه‌های مختلفی را ارائه می‌کند و بر تحلیل انتقادی تأکید می‌کند. هدف آن ایجاد جامع ترین و دقیق ترین تبادل ایده های موجود در مورد سیاست آموزش هنر است. بررسی‌های خط‌مشی از دیدگاه‌های متعدد نه تنها برای مربیان هنر، بلکه برای مدیران، تحلیلگران سیاست، گروه‌های مدافع، والدین و مخاطبان - همه کسانی که در هنر دخیل هستند و نگران نقش خود در آموزش هستند، منبع ارزشمندی است. AEPR بر تحلیل ها و توصیه های متمرکز بر سیاست متمرکز است. هدف هیچ مقاله ای نباید توصیف یا جشن باشد (اگرچه گزارش برنامه های موفق می تواند بخشی از یک مقاله باشد). هر مقاله‌ای که بر یک برنامه (یا برنامه‌ها) متمرکز باشد، باید به این موضوع بپردازد که چرا چیزی کار می‌کند یا کار نمی‌کند، چگونه کار می‌کند، چگونه می‌تواند بهتر کار کند، و مهم‌تر از همه، سهامداران مختلف سیاست (از معلمان گرفته تا قانون‌گذاران) چه می‌توانند در مورد آن انجام دهند. AEPR افراد، موسسات، روش ها یا محصولات را تبلیغ نمی کند. هدف آن تکرار ایده های رایج نیست. ویراستاران مقالاتی را می خواهند که اصالت را نشان دهند، عمیقاً بررسی کنند، و بحث را فراتر از خرد رایج و لفاظی های آشنا ببرند. مقالاتی که صرفاً اهمیت آموزش هنر را مجدداً بیان می کنند، توجه به وجود مسائلی را که مدت هاست به آن پرداخته شده است، یا تکرار راه حل های استاندارد پذیرفته نمی شوند. AEPR به بورس تحصیلی و تحقیقات احترام می گذارد، اما اینها به تنهایی محتوای خط مشی را تشکیل نمی دهند. تجزیه و تحلیل خط مشی اغلب شامل نظرات آموزش دیده در مورد معانی ایده ها، رویدادها، تصمیمات، چارچوب های تصمیم گیری، و محتوای آموزشی است، مانند موارد زیر: • جمع آوری و تفسیر اطلاعات در مورد مسائل ساده یا پیچیده به منظور پیشنهاد آنچه باید انجام شود. • گرفتن مجموعه ای از تحقیقات یا تحقیقات و بررسی پیامدهای آن. • تمرکز بر تصمیمات در فرآیند یا تصمیماتی که قبلاً گرفته شده است، توضیح توافق یا عدم توافق یا تهیه فهرستی از وعده ها و مشکلات احتمالی. بازبینی سیاست آموزش هنر همچنین بررسی کتابهای کتابهای جدیدی را که بر روی سیاستگذاری و آموزش هنر تمرکز دارند، در نظر می گیرد. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید