تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Asia-pacific Education Researcher



Asia-pacific Education Researcher

سنگاپور
کشور
۲٫۴۰۹
Impact Factor
۱٫۹۶۸
پنج ساله Impact Factor
0119-5646
ISSN
2243-7908
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Asia-Pacific Education Researcher ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

توسط دفتر انتشارات آکادمیک، دانشگاه د لا سال، مانیل، فیلیپین، پژوهشگر آموزش آسیا-پاسیفیک (TAPER) یک مجله بین‌المللی با داوری تحقیقات اصلی در آموزش است. این دانشگاه مکانی را برای انتشار مطالعات تجربی و نظری در آموزش و پرورش، با تأکید بر تجارب سیستم‌های آموزشی موفق در منطقه آسیا-اقیانوسیه و سیستم‌های آموزشی ملی در آن منطقه که در حال حاضر کمتر در ادبیات پژوهشی ارائه شده‌اند، فراهم می‌کند. این مجله موارد زیر را منتشر می‌کند: • مقاله منظمی که کار تحقیقی اصلی را گزارش می‌کند که به درک و/یا بهبود فرآیندها و نتایج آموزشی با استفاده از روش‌های تحقیق و چارچوب‌های تحلیلی رشته‌های مختلف دانشگاهی (انسان‌شناسی، زبان‌شناسی کاربردی، علوم شناختی، اقتصاد، تاریخ، فلسفه، علوم سیاسی، روانشناسی، جامعه شناسی و غیره) و همچنین با استفاده از رویکردهای چند رشته ای و میان رشته ای؛ و مقالات ویژه ای که شرح آنها در فراخوان مقالات هر شماره ویژه ارائه می شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید