نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Asia-pacific Education Researcher
سنگاپور | کشور |
۲٫۴۰۹ | Impact Factor |
۱٫۹۶۸ | پنج ساله Impact Factor |
0119-5646 | ISSN |
2243-7908 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Asia-Pacific Education Researcher ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
توسط دفتر انتشارات آکادمیک، دانشگاه د لا سال، مانیل، فیلیپین، پژوهشگر آموزش آسیا-پاسیفیک (TAPER) یک مجله بینالمللی با داوری تحقیقات اصلی در آموزش است. این دانشگاه مکانی را برای انتشار مطالعات تجربی و نظری در آموزش و پرورش، با تأکید بر تجارب سیستمهای آموزشی موفق در منطقه آسیا-اقیانوسیه و سیستمهای آموزشی ملی در آن منطقه که در حال حاضر کمتر در ادبیات پژوهشی ارائه شدهاند، فراهم میکند. این مجله موارد زیر را منتشر میکند: • مقاله منظمی که کار تحقیقی اصلی را گزارش میکند که به درک و/یا بهبود فرآیندها و نتایج آموزشی با استفاده از روشهای تحقیق و چارچوبهای تحلیلی رشتههای مختلف دانشگاهی (انسانشناسی، زبانشناسی کاربردی، علوم شناختی، اقتصاد، تاریخ، فلسفه، علوم سیاسی، روانشناسی، جامعه شناسی و غیره) و همچنین با استفاده از رویکردهای چند رشته ای و میان رشته ای؛ و مقالات ویژه ای که شرح آنها در فراخوان مقالات هر شماره ویژه ارائه می شود.