نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Asia Pacific Education Review
هلند | کشور |
۱٫۵۷۳ | Impact Factor |
۱٫۷۹۳ | پنج ساله Impact Factor |
1598-1037 | ISSN |
1876-407X | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
link.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Asia Pacific Education Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بررسی آموزش آسیا پاسیفیک (APER) با هدف تحریک تحقیقات، تشویق تبادل علمی، و ارتقای توسعه حرفهای محققان و سایر محققانی که به مسائل آموزشی و فرهنگی در منطقه آسیا و اقیانوسیه علاقهمند هستند، انجام میشود. APER تمام زمینه های تحقیقات آموزشی را با تمرکز بر مطالعات بین فرهنگی، مقایسه ای و سایر مطالعات با زمینه وسیع آسیا و اقیانوسیه پوشش می دهد.
APER یک مجله معتبر است که توسط موسسه تحقیقات آموزش در دانشگاه ملی سئول تولید شده است. این موسسه توسط موسسه توسعه آموزش آسیا و اقیانوسیه، دانشگاه ملی سئول در سال 2000 تاسیس شد، که از سال 2003 تحت مالکیت و اداره موسسه تحقیقات آموزش در دانشگاه ملی سئول است.
APER از همه نسخههای خطی ارسال شده میخواهد که از ویرایش هفتم کتابچه راهنمای انتشارات انجمن روانشناسی آمریکا (APA؛ http://www.apastyle.org/index.aspx) پیروی کنند.