تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Asia Pacific Education Review



Asia Pacific Education Review

هلند
کشور
۱٫۵۷۳
Impact Factor
۱٫۷۹۳
پنج ساله Impact Factor
1598-1037
ISSN
1876-407X
e-ISSN
2005 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
link.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Asia Pacific Education Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

بررسی آموزش آسیا پاسیفیک (APER) با هدف تحریک تحقیقات، تشویق تبادل علمی، و ارتقای توسعه حرفه‌ای محققان و سایر محققانی که به مسائل آموزشی و فرهنگی در منطقه آسیا و اقیانوسیه علاقه‌مند هستند، انجام می‌شود. APER تمام زمینه های تحقیقات آموزشی را با تمرکز بر مطالعات بین فرهنگی، مقایسه ای و سایر مطالعات با زمینه وسیع آسیا و اقیانوسیه پوشش می دهد.

APER یک مجله معتبر است که توسط موسسه تحقیقات آموزش در دانشگاه ملی سئول تولید شده است. این موسسه توسط موسسه توسعه آموزش آسیا و اقیانوسیه، دانشگاه ملی سئول در سال 2000 تاسیس شد، که از سال 2003 تحت مالکیت و اداره موسسه تحقیقات آموزش در دانشگاه ملی سئول است.

APER از همه نسخه‌های خطی ارسال شده می‌خواهد که از ویرایش هفتم کتابچه راهنمای انتشارات انجمن روان‌شناسی آمریکا (APA؛ http://www.apastyle.org/index.aspx) پیروی کنند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید