تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching


هنگ کنگ
کشور
1609-4913
ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Hong Kong Institute of Education
ناشر
www.eduhk.hk
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

انجمن آسیا و اقیانوسیه در یادگیری و آموزش علوم (APFSLT) یک نشریه آنلاین با بازبینی و دسترسی آزاد (ISSN 1609-4913) است که به اثربخشی و علاقه یادگیری و آموزش موضوعات علوم در مدارس اختصاص دارد. در 10 ژوئیه 2000 توسط دپارتمان علوم مؤسسه آموزش هنگ کنگ با بروشور تبلیغاتی چاپ شده که برای همه معلمان علوم یا علوم مرتبط در بیش از 1300 مدرسه متوسطه و ابتدایی در هنگ کنگ پست شد، راه اندازی شد. هدف اصلی این دوره‌ای آنلاین با چشم‌انداز مؤسسه، یعنی «بهینه‌سازی پتانسیل هر کودک از طریق لذت مشترک یادگیری و آموزش» و همچنین برخی از مأموریت‌های مؤسسه - آماده‌سازی و حمایت از معلمان در توسعه حرفه‌ای و همکاری با مدارس در زمینه نوآوری و تغییر در آموزش.

این مجله از مقالات پژوهشی اصلی یا مقالات حرفه‌ای در مورد ایده‌ها/روش‌های آموزشی نوآورانه یا موضوعات مرتبط با آموزش علوم برای پخش در اینترنت دعوت می‌کند. مشارکت‌کنندگان بالقوه و خوانندگان هدف، معلمان علوم و دانش‌آموزان معلمان، محققان، محققان، افسران برنامه درسی، بازرسان علوم و سایر مربیان علوم در جوامع محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی هستند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید