نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
هنگ کنگ | کشور |
1609-4913 | ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Hong Kong Institute of Education | ناشر |
www.eduhk.hk | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
انجمن آسیا و اقیانوسیه در یادگیری و آموزش علوم (APFSLT) یک نشریه آنلاین با بازبینی و دسترسی آزاد (ISSN 1609-4913) است که به اثربخشی و علاقه یادگیری و آموزش موضوعات علوم در مدارس اختصاص دارد. در 10 ژوئیه 2000 توسط دپارتمان علوم مؤسسه آموزش هنگ کنگ با بروشور تبلیغاتی چاپ شده که برای همه معلمان علوم یا علوم مرتبط در بیش از 1300 مدرسه متوسطه و ابتدایی در هنگ کنگ پست شد، راه اندازی شد. هدف اصلی این دورهای آنلاین با چشمانداز مؤسسه، یعنی «بهینهسازی پتانسیل هر کودک از طریق لذت مشترک یادگیری و آموزش» و همچنین برخی از مأموریتهای مؤسسه - آمادهسازی و حمایت از معلمان در توسعه حرفهای و همکاری با مدارس در زمینه نوآوری و تغییر در آموزش.
این مجله از مقالات پژوهشی اصلی یا مقالات حرفهای در مورد ایدهها/روشهای آموزشی نوآورانه یا موضوعات مرتبط با آموزش علوم برای پخش در اینترنت دعوت میکند. مشارکتکنندگان بالقوه و خوانندگان هدف، معلمان علوم و دانشآموزان معلمان، محققان، محققان، افسران برنامه درسی، بازرسان علوم و سایر مربیان علوم در جوامع محلی، منطقهای و بینالمللی هستند.