تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Asia Pacific Journal Of Education



Asia Pacific Journal Of Education

انگلستان
کشور
۱٫۰۵۷
Impact Factor
۱٫۸۴۷
پنج ساله Impact Factor
0218-8791
ISSN
1742-6855
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2020 Impact Factor 1.057 رتبه‌بندی: 234/265 (Education & Educational Research) گزارش‌های استنادی مجله ©، Clarivate Analytics، 2021   CiteScore™ 2020: 1.6 درصد و رتبه‌بندی: 55% 588/1319 مجله آموزش و پرورش و سیاست‌گذاری آموزش و پرورش اقیانوس آرام حکمرانی، برنامه درسی و آموزش، و زندگی روزمره و عملکرد رهبران/مدیریت مدارس، مربیان و دانش‌آموزان مرتبط با آسیا و منطقه اقیانوس آرام. ما کارهای تجربی و نظری جدید و همچنین مقالات انتقادی و اکتشافی را ارائه می‌کنیم که بر موضوعات کلیدی قرن بیست و یکم تمرکز می‌کنند، مانند مواردی که به جهانی شدن و ژئوپلیتیک، پست مدرنیته، فناوری اطلاعات و آموزش برای پایداری مربوط می‌شوند اما محدود نمی‌شوند. ما از نسخه های خطی در زمینه های زیر استقبال می کنیم: تداوم و تغییر فرهنگی و زبانی. قومیت، طبقه، جنسیت و تنوع در آموزش. توسعه سیستم ها و زیرساخت ها؛ فرهنگ ها و گفتمان های سازمان ها/نظام های آموزشی. پاسخ ها و تصویب سیاست آموزشی/برنامه درسی؛ آموزش چند فرهنگی؛ بحث دقیق فلسفی/مفهومی در مورد مسائل آموزشی. روابط تاریخی و معاصر اندیشه ها و نظام های آموزشی. و تأثیر رسانه‌ها و فناوری‌های ارتباطی جدید، اشکال و شیوه‌های فرهنگی جدید و ترکیبی، و اقتصادهای جهانی شده بر آموزش. خط‌مشی بررسی همتایان همه دست‌نوشته‌های ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار می‌گیرند، و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی می‌شوند. همه بررسی‌های همتا دوسوکور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. STAR Taylor & Francis/Routledge متعهد به انتشار گسترده ترین مجلات ممکن در موسسات غیرانتفاعی در کشورهای در حال توسعه هستند. ابتکار STAR ما به محققان فردی در آفریقا، آسیای جنوبی و بسیاری از بخش‌های آسیای جنوب شرقی این فرصت را می‌دهد که به مدت یک ماه به 1300 مجله تیلور و فرانسیس دسترسی آنلاین رایگان داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به وب سایت STAR مراجعه کنید. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید