نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Asia-Pacific Journal of Innovation in Hospitality and Tourism
مالزی | کشور |
2289-1471 | ISSN |
2017 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor's University | ناشر |
university2.taylors.edu.my | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Asia-Pacific Journal of Innovation in Hospitality and Tourism ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف مجله آسیا و اقیانوسیه نوآوری در هتلداری و گردشگری ترویج و ارتقای توسعه تحقیقات و نوآوری در زمینه مهمان نوازی و گردشگری است. این مجله به دنبال ارائه یک پلت فرم بینالمللی برای مربیان مهماننوازی و گردشگری، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران، بحث و تبادل نظر و انتشار یافتههای پژوهشی، تسهیل بحث در زمینههای تحقیقاتی و تکنیکهای جدید، و برجسته کردن بهترین شیوهها برای دست اندرکاران صنعت است. مقالات منتشر شده در مجله یک رویکرد چند رشته ای و بین رشته ای برای مطالعه جنبه های بازاریابی، مالی، اقتصادی و اجتماعی مهمان نوازی و گردشگری را پوشش می دهد. مقالاتی که به جنبه های نظری، مفهومی و تجربی موضوع مربوط می شود برای انتشار در نظر گرفته خواهد شد.
دسته بندی مقاله:
-بررسی سالانه روندها
-تحقیقات کاربردی
-تحقیقات تجربی
-تکنیک ها و نوآوری ها
-سبک های مدیریتی
-روش ها و اصول
-یادداشت های تحقیقی کوتاه
-بررسی کتاب
مقالات منتشر شده در APJIHT بر اساس اصالت، اهمیت و سهم قابل توجهی در دانش و عمل در علوم اجتماعی، علوم، مردم و سیاست گذاری است. مخاطبان و ذینفعان اصلی این مجله عبارتند از:
-دانشمندان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگرانی که در زمینه هتلداری و گردشگری فعالیت می کنند
-متخصصینی که در طیف گسترده ای از زیرشاخه ها / صنایع مرتبط مهمان نوازی و گردشگری کار می کنند