| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ | 
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ | 
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ | 
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ | 
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ | 
| SCImago | می ۲۰۲۵ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ | 
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ | 
Asia Pacific Journal Of Marketing And Logistics
| انگلستان | کشور  | 
| ۳٫۹۷۹ | Impact Factor  | 
| 1355-5855 | ISSN  | 
| 1758-4248 | e-ISSN  | 
| 1993 تا کنون | مدت فعالیت  | 
| Emerald Publishing | ناشر  | 
| www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله  | 
                            ISI                        
                            Scopus                        این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
                                SCImago                            بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
                                مجله بازاریابی و لجستیک آسیا پاسیفیک (APJML) تمرکز منحصر به فردی بر بازاریابی و تدارکات در منطقه آسیا و اقیانوسیه ارائه می دهد. تحقیقاتی را منتشر می کند که بر مشکلات بازاریابی و تدارکات، رویه های جدید و رویکردهای عملی، بررسی سیستماتیک و انتقادی تغییرات در بازاریابی و تدارکات و مقایسه بین ملی و بین فرهنگی تئوری در عمل متمرکز است.
APJML انتشار مقالاتی از جمله تحقیقات تجربی، مقالات مفهومی، بررسی ادبیات عمیق و آزمایش روشها و نظریههای جایگزین است که سهم قابل توجهی در دانش بازاریابی و تدارکات در منطقه آسیا و اقیانوسیه دارند. این مجله تلاش میکند تا شکاف بین دانشگاه و عمل را پر کند، از این رو دیدگاههای پزشکان، مطالعات موردی و یادداشتهای تحقیقاتی از روندهای نوظهور را نیز منتشر میکند. نقد کتاب در مورد موضوعات پیشرفته نیز مورد استقبال قرار می گیرد.
خوانندگان از گزارشهای مربوط به آخرین یافتهها، ابتکارات جدید و روشهای پیشرفته بهره خواهند برد. خوانندگان خارج از منطقه درک بیشتری از جهت گیری فرهنگی تجارت در آسیا و اقیانوسیه خواهند داشت و با بینش های جدید از روندهای آتی به روز می شوند.
این مجله تأثیر پویای بازاریابی و تدارکات آسیا و اقیانوسیه را در عرصه بین المللی به رسمیت می شناسد. درک عمیق از آخرین روندها و تحولات در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای شرکت ها و سازمان ها ضروری است تا خود را به مزیت های رقابتی در قرن بیست و یکم مسلح کنند.
APJML شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:
-استراتژی بازاریابی
-بازاریابی رابطه
-مسائل بین فرهنگی
-بازارهای مصرف کننده و رفتار خرید
-مدیریت کانال های بازاریابی
-متخصصان لجستیک
-مشکلات برندینگ در بازارهای آسیا و اقیانوسیه
-بخش بندی
-تئوری بازاریابی
-توسعه محصول جدید
-تحقیقات بازاریابی
-ارتباطات بازاریابی یکپارچه
-سیاست های حقوقی و عمومی
-مطالعات متقابل ملی و بین فرهنگی