نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Asia Pacific Journal Of Marketing And Logistics
انگلستان | کشور |
۳٫۹۷۹ | Impact Factor |
1355-5855 | ISSN |
1758-4248 | e-ISSN |
1993 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی و لجستیک آسیا پاسیفیک (APJML) تمرکز منحصر به فردی بر بازاریابی و تدارکات در منطقه آسیا و اقیانوسیه ارائه می دهد. تحقیقاتی را منتشر می کند که بر مشکلات بازاریابی و تدارکات، رویه های جدید و رویکردهای عملی، بررسی سیستماتیک و انتقادی تغییرات در بازاریابی و تدارکات و مقایسه بین ملی و بین فرهنگی تئوری در عمل متمرکز است.
APJML انتشار مقالاتی از جمله تحقیقات تجربی، مقالات مفهومی، بررسی ادبیات عمیق و آزمایش روشها و نظریههای جایگزین است که سهم قابل توجهی در دانش بازاریابی و تدارکات در منطقه آسیا و اقیانوسیه دارند. این مجله تلاش میکند تا شکاف بین دانشگاه و عمل را پر کند، از این رو دیدگاههای پزشکان، مطالعات موردی و یادداشتهای تحقیقاتی از روندهای نوظهور را نیز منتشر میکند. نقد کتاب در مورد موضوعات پیشرفته نیز مورد استقبال قرار می گیرد.
خوانندگان از گزارشهای مربوط به آخرین یافتهها، ابتکارات جدید و روشهای پیشرفته بهره خواهند برد. خوانندگان خارج از منطقه درک بیشتری از جهت گیری فرهنگی تجارت در آسیا و اقیانوسیه خواهند داشت و با بینش های جدید از روندهای آتی به روز می شوند.
این مجله تأثیر پویای بازاریابی و تدارکات آسیا و اقیانوسیه را در عرصه بین المللی به رسمیت می شناسد. درک عمیق از آخرین روندها و تحولات در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای شرکت ها و سازمان ها ضروری است تا خود را به مزیت های رقابتی در قرن بیست و یکم مسلح کنند.
APJML شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:
-استراتژی بازاریابی
-بازاریابی رابطه
-مسائل بین فرهنگی
-بازارهای مصرف کننده و رفتار خرید
-مدیریت کانال های بازاریابی
-متخصصان لجستیک
-مشکلات برندینگ در بازارهای آسیا و اقیانوسیه
-بخش بندی
-تئوری بازاریابی
-توسعه محصول جدید
-تحقیقات بازاریابی
-ارتباطات بازاریابی یکپارچه
-سیاست های حقوقی و عمومی
-مطالعات متقابل ملی و بین فرهنگی