تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Asia Pacific Journal Of Marketing And Logistics


انگلستان
کشور
۳٫۹۷۹
Impact Factor
1355-5855
ISSN
1758-4248
e-ISSN
1993 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله بازاریابی و لجستیک آسیا پاسیفیک (APJML) تمرکز منحصر به فردی بر بازاریابی و تدارکات در منطقه آسیا و اقیانوسیه ارائه می دهد. تحقیقاتی را منتشر می کند که بر مشکلات بازاریابی و تدارکات، رویه های جدید و رویکردهای عملی، بررسی سیستماتیک و انتقادی تغییرات در بازاریابی و تدارکات و مقایسه بین ملی و بین فرهنگی تئوری در عمل متمرکز است.

APJML انتشار مقالاتی از جمله تحقیقات تجربی، مقالات مفهومی، بررسی ادبیات عمیق و آزمایش روش‌ها و نظریه‌های جایگزین است که سهم قابل توجهی در دانش بازاریابی و تدارکات در منطقه آسیا و اقیانوسیه دارند. این مجله تلاش می‌کند تا شکاف بین دانشگاه و عمل را پر کند، از این رو دیدگاه‌های پزشکان، مطالعات موردی و یادداشت‌های تحقیقاتی از روندهای نوظهور را نیز منتشر می‌کند. نقد کتاب در مورد موضوعات پیشرفته نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

خوانندگان از گزارش‌های مربوط به آخرین یافته‌ها، ابتکارات جدید و روش‌های پیشرفته بهره خواهند برد. خوانندگان خارج از منطقه درک بیشتری از جهت گیری فرهنگی تجارت در آسیا و اقیانوسیه خواهند داشت و با بینش های جدید از روندهای آتی به روز می شوند.

این مجله تأثیر پویای بازاریابی و تدارکات آسیا و اقیانوسیه را در عرصه بین المللی به رسمیت می شناسد. درک عمیق از آخرین روندها و تحولات در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای شرکت ها و سازمان ها ضروری است تا خود را به مزیت های رقابتی در قرن بیست و یکم مسلح کنند.

APJML شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:

-استراتژی بازاریابی
-بازاریابی رابطه
-مسائل بین فرهنگی
-بازارهای مصرف کننده و رفتار خرید
-مدیریت کانال های بازاریابی
-متخصصان لجستیک
-مشکلات برندینگ در بازارهای آسیا و اقیانوسیه
-بخش بندی
-تئوری بازاریابی
-توسعه محصول جدید
-تحقیقات بازاریابی
-ارتباطات بازاریابی یکپارچه
-سیاست های حقوقی و عمومی
-مطالعات متقابل ملی و بین فرهنگی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید