نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Asia-pacific Journal Of Teacher Education
انگلستان | کشور |
۱٫۶۴۵ | Impact Factor |
۲٫۳۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1359-866X | ISSN |
1469-2945 | e-ISSN |
2006 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Asia-Pacific Journal of Teacher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این مجله تحقیقات دقیقی را ترویج می کند که کمک قابل توجهی به پیشرفت دانش در آموزش معلمان در دوران کودکی اولیه، ابتدایی، متوسطه، آموزش و پرورش حرفه ای و آموزش عالی می کند. ویراستاران ژورنال از مقالات آگاهانه نظری - از جمله، اما نه محدود به، تحقیقات تجربی - که بر موضوعات مهم مرتبط با مخاطبان بینالمللی در رابطه با: آموزش معلمان (از جمله آموزش اولیه معلمان و آموزش حرفهای مداوم) معلمان تمرکز میکنند، دعوت میکنند. در سطح بین المللی؛ ابعاد و زمینه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و/یا تکنولوژیکی آموزش معلمان؛ تغییر، ثبات، اصلاح و مقاومت در (و مرتبط با) تربیت معلم. ارتقای کیفیت و تأثیر پژوهش در تربیت معلم. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو داور خبره، تحت بازبینی دقیق دوسوکور همتا قرار گرفتهاند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.