نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Assessing Writing
انگلستان | کشور |
۲٫۳۵۳ | Impact Factor |
۲٫۶۹۴ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1075-2935 | ISSN |
1873-5916 | e-ISSN |
1994 تا 2000 و 2002 تا کنون | مدت فعالیت |
Elsevier | ناشر |
www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Assessing Writing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Assessing Writing یک مجله بین المللی با داوری است که انجمنی برای ایده ها، تحقیق و تمرین در مورد ارزیابی زبان نوشتاری ارائه می دهد. Assessing Writing مقالات، بررسی کتابها، گزارشهای کنفرانس و تبادلات آکادمیک در مورد ارزیابیهای نوشتاری از همه نوع، از جمله آزمون سنتی (اشکال مستقیم و استاندارد شده) نوشتن، ارزیابیهای عملکرد جایگزین (مانند نمونه کارها)، نمونهگیری در محل کار و ارزیابی کلاسی را منتشر میکند. این ژورنال بر تمام مراحل فرآیند ارزیابی نوشتاری، از جمله نیازسنجی، ایجاد ارزیابی، اجرا، و اعتبارسنجی، و توسعه آزمون تمرکز دارد. هدف آن ارزشگذاری تمام دیدگاههای ارزیابی نوشتن به عنوان فرآیند، محصول و سیاست است (آزمونکنندگان و ارزیابیکنندگان، توسعهدهندگان آزمون و آژانسها، مدیریت آموزشی، و انگیزههای سیاسی). این مجله علاقه مند به مرور مقالاتی در مورد موضوعات کلیدی در تئوری و عمل ارزیابی نوشتن است.
ارزیابی نگارش بینالمللیگرایی را در بر میگیرد و تلاش میکند تا نگرانیهای معلمان، محققان و متخصصان ارزیابی نوشتار را در سراسر جهان، صرف نظر از پیشینه زبانی آنها، منعکس کند. مقالات به زبان انگلیسی منتشر می شوند و معمولاً به ارزیابی نگارش زبان انگلیسی مربوط می شوند، اما مقالات به زبان انگلیسی در مورد ارزیابی نگارش به زبان هایی غیر از انگلیسی در نظر گرفته می شوند. در حالی که Assessing Writing به طور مکرر مقالاتی در مورد ارزیابی نوشتار در زمینه های آهنگسازی، نوشتن در سراسر برنامه درسی و TESOL (آموزش انگلیسی به گویشوران سایر زبان ها) منتشر می کند، از مقالاتی در مورد ارزیابی نوشتار در حوزه های حرفه ای و دانشگاهی خارج استقبال می کند. این زمینه ها
دامنه این مجله گسترده است و شامل کلیه کارهای این حوزه در تمام سطوح سنی، در مقیاس بزرگ (بین المللی، ملی و دولتی) و همچنین زمینه های کلاسی، آموزشی و سازمانی غیرآموزشی، نگارش و ارزیابی برنامه، نگارش است. و سواد انتقادی و نقش فناوری در ارزیابی نوشتار. از طریق این تبادل علمی، ارزیابی نویسندگی به توسعه تعالی در ارزیابی نوشتار در همه زمینهها و با انجام این کار، به آموزش و قدردانی از نوشتن کمک میکند.