تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Assessment & Evaluation In Higher Education



Assessment & Evaluation In Higher Education

انگلستان
کشور
۴٫۹۸۴
Impact Factor
۴٫۵۸۵
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0260-2938
ISSN
1469-297X
e-ISSN
1981 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2017 Impact Factor 1.877 2016 5 Year Impact Factor 2.358 رتبه‌بندی: 62/238 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2018 Thomson Reuters, 2017  Journal Citation Reports®   2017 Citescore 1.97 بین‌المللی است. مجله بررسی شده ای که مقالات و گزارش هایی را در مورد تمام جنبه های ارزیابی و ارزشیابی در آموزش عالی منتشر می کند. هدف آن ارتقای درک شیوه‌ها و فرآیندهای ارزیابی و ارزشیابی است، به‌ویژه سهمی که اینها در یادگیری دانش‌آموزان و دروس، کارکنان و توسعه سازمانی دارند. ارزیابی و ارزشیابی در آموزش عالی از مطالعات مبتنی بر تحقیق، تأملی یا نظری استقبال می کند که به روشن کردن عملکرد ارزیابی و ارزشیابی در آموزش عالی کمک می کند. هدف این مجله همه شاغلان آموزش عالی صرف نظر از رشته تحصیلی است. این برنامه با هدف به اشتراک گذاری و گسترش عملکردهای ارزیابی شده، نوآورانه و توسعه ایده ها، اطلاعات به روز و در دسترس را در مورد پیشرفت های مهم در این زمینه ارائه می دهد. از پیشنهادات برای موضوعات خاص استقبال می شود. ارزیابی و ارزشیابی در آموزش عالی انواع مقالات زیر را می پذیرد: مقالات اصلی. لطفاً توجه داشته باشید که این مجله فقط دست‌نوشته‌ها را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند. خط‌مشی بررسی همتا: همه مقالات ارسال شده به ارزیابی و ارزیابی در آموزش عالی تحت یک فرآیند بررسی دقیق از سوی همتایان قرار می‌گیرند، که با غربالگری اولیه توسط سردبیر قبل از بررسی ناشناس توسط حداقل دو متخصص مستقل آغاز می‌شود. داوران پس از نظرات ساختاریافته داوران، تصمیمات همراه با بازخورد درباره مقاله به نویسندگان منتقل می شود. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید