نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Assessment & Evaluation In Higher Education
انگلستان | کشور |
۴٫۹۸۴ | Impact Factor |
۴٫۵۸۵ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0260-2938 | ISSN |
1469-297X | e-ISSN |
1981 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 Impact Factor 1.877 2016 5 Year Impact Factor 2.358 رتبهبندی: 62/238 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2018 Thomson Reuters, 2017 Journal Citation Reports® 2017 Citescore 1.97 بینالمللی است. مجله بررسی شده ای که مقالات و گزارش هایی را در مورد تمام جنبه های ارزیابی و ارزشیابی در آموزش عالی منتشر می کند. هدف آن ارتقای درک شیوهها و فرآیندهای ارزیابی و ارزشیابی است، بهویژه سهمی که اینها در یادگیری دانشآموزان و دروس، کارکنان و توسعه سازمانی دارند. ارزیابی و ارزشیابی در آموزش عالی از مطالعات مبتنی بر تحقیق، تأملی یا نظری استقبال می کند که به روشن کردن عملکرد ارزیابی و ارزشیابی در آموزش عالی کمک می کند. هدف این مجله همه شاغلان آموزش عالی صرف نظر از رشته تحصیلی است. این برنامه با هدف به اشتراک گذاری و گسترش عملکردهای ارزیابی شده، نوآورانه و توسعه ایده ها، اطلاعات به روز و در دسترس را در مورد پیشرفت های مهم در این زمینه ارائه می دهد. از پیشنهادات برای موضوعات خاص استقبال می شود. ارزیابی و ارزشیابی در آموزش عالی انواع مقالات زیر را می پذیرد: مقالات اصلی. لطفاً توجه داشته باشید که این مجله فقط دستنوشتهها را به زبان انگلیسی منتشر میکند. خطمشی بررسی همتا: همه مقالات ارسال شده به ارزیابی و ارزیابی در آموزش عالی تحت یک فرآیند بررسی دقیق از سوی همتایان قرار میگیرند، که با غربالگری اولیه توسط سردبیر قبل از بررسی ناشناس توسط حداقل دو متخصص مستقل آغاز میشود. داوران پس از نظرات ساختاریافته داوران، تصمیمات همراه با بازخورد درباره مقاله به نویسندگان منتقل می شود. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.