نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Australasian Journal Of Educational Technology
استرالیا | کشور |
۳٫۰۶۷ | Impact Factor |
1449-3098 | ISSN |
1449-5554 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Australasian Society for Computers in Learning in Tertiary Education (ASCILITE) | ناشر |
ajet.org.au | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Australasian Journal of Educational Technology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله استرالیایی فناوری آموزشی (AJET) مجله آسسیلیت، انجمن استرالیایی کامپیوترها در یادگیری در آموزش عالی است. هدف آن ترویج تحقیقات و بورس تحصیلی در مورد ادغام فناوری در آموزش عالی، ترویج عملکرد مؤثر و اطلاع رسانی سیاست است.
AJET از نسخههای خطی منتشر نشده قبلی استقبال میکند که درک فناوری آموزشی را در محیطهای آموزش پس از مدرسه، از جمله آموزش عالی و بیشتر، یادگیری مادامالعمر، و آموزش ارتقا میبخشد.
لطفاً توجه داشته باشید که به دنبال توصیههای یک بررسی در مورد تمرکز مجله، دیگر نسخههای خطی را که به طور خاص بر آموزش مدرسه تمرکز میکنند نمیپذیریم. با این حال، ما تحقیقات مربوط به مدرسه را که ارتباط مستقیمی با آموزش پس از مدرسه دارد، مانند انتقال از مدرسه به آموزش عالی، در نظر خواهیم گرفت.
ما نسخههای خطی را در نظر میگیریم که مطالعات کیفی، کمی و ترکیبی، بررسیها یا تحلیلهای انتقادی و مواضع نظری را ارائه میکنند. توصیف پیاده سازی های مبتنی بر فناوری بدون پایه تجربی و/یا مفهومی قوی در نظر گرفته نخواهد شد.