تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Australasian Journal Of Educational Technology


استرالیا
کشور
۳٫۰۶۷
Impact Factor
1449-3098
ISSN
1449-5554
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Australasian Society for Computers in Learning in Tertiary Education (ASCILITE)
ناشر
ajet.org.au
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله استرالیایی فناوری آموزشی (AJET) مجله آسسیلیت، انجمن استرالیایی کامپیوترها در یادگیری در آموزش عالی است. هدف آن ترویج تحقیقات و بورس تحصیلی در مورد ادغام فناوری در آموزش عالی، ترویج عملکرد مؤثر و اطلاع رسانی سیاست است.

AJET از نسخه‌های خطی منتشر نشده قبلی استقبال می‌کند که درک فناوری آموزشی را در محیط‌های آموزش پس از مدرسه، از جمله آموزش عالی و بیشتر، یادگیری مادام‌العمر، و آموزش ارتقا می‌بخشد.

لطفاً توجه داشته باشید که به دنبال توصیه‌های یک بررسی در مورد تمرکز مجله، دیگر نسخه‌های خطی را که به طور خاص بر آموزش مدرسه تمرکز می‌کنند نمی‌پذیریم. با این حال، ما تحقیقات مربوط به مدرسه را که ارتباط مستقیمی با آموزش پس از مدرسه دارد، مانند انتقال از مدرسه به آموزش عالی، در نظر خواهیم گرفت.

ما نسخه‌های خطی را در نظر می‌گیریم که مطالعات کیفی، کمی و ترکیبی، بررسی‌ها یا تحلیل‌های انتقادی و مواضع نظری را ارائه می‌کنند. توصیف پیاده سازی های مبتنی بر فناوری بدون پایه تجربی و/یا مفهومی قوی در نظر گرفته نخواهد شد.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید