نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Australasian Journal of Special Education
انگلستان | کشور |
1030-0112 | ISSN |
1833-6914 | e-ISSN |
2009 تا 2017 | مدت فعالیت |
Cambridge University Press | ناشر |
www.cambridge.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Australasian Journal of Special Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
در حال حاضر به عنوان:
مجله استرالیایی آموزش ویژه و فراگیر
جلد 42 (2018) به بعد
ISSN: 2515-0731 (چاپ)، 2515-074X (آنلاین).
قبلاً به عنوان:
مجله استرالیایی آموزش ویژه
جلد 11 (1987) - جلد 41 (2017)
ISSN: 1030-0112 (چاپ)، 1833-6914 (آنلاین).
مجله استرالیایی آموزش ویژه
جلد 1 (1977) - جلد 10 (1986)
ISSN: 0157-7379 (چاپ)، (آنلاین).
مجله استرالیایی آموزش ویژه و فراگیر مقالاتی را برای خوانندگانی منتشر می کند که به طور حرفه ای درگیر یا علاقه مند به آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه یا آموزش کسانی هستند که این دانش آموزان را کار خواهند کرد.
این مجله دارای بخش کاربردی دیدگاههای آموزش ویژه است تا به معلمان شاغل در محیطهای آموزشی عادی و ویژه و سایر علاقهمندان به آموزش دانشآموزان با نیازهای ویژه اطلاع دهد.
هدف انجمن استرالیایی آموزشهای ویژه (AASE) افزایش دسترسی دانشآموزان با نیازهای آموزشی ویژه به برنامههای آموزشی با کیفیت، ارتقای استانداردهای حرفهای درجه یک و حمایت از تحقیقاتی است که از ارائه آموزشهای ویژه در زمینه استرالیا خبر میدهد.