نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Australian Educational Researcher
هلند | کشور |
۲٫۲۳۵ | Impact Factor |
۲٫۴۵ | پنج ساله Impact Factor |
0311-6999 | ISSN |
2210-5328 | e-ISSN |
1985 تا 1996 و 2001 و 2003 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Australian Educational Researcher ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
The Australian Educational Researcher مجله بین المللی و با داوری همتا است که توسط AARE منتشر می شود. The Australian Educational Researcher سه بار در سال منتشر می شود و یک مجله نمایه شده تامسون (ISI) است. هدف AER عبارت است از: ارتقای درک مسائل آموزشی از طریق انتشار مقالات پژوهشی و علمی اصلی. اطلاع رسانی سیاست آموزشی از طریق انتشار مقالات با استفاده از طیف وسیعی از روشهای تحقیق و پرداختن به مسائل تئوری و عملی. ارائه یک انجمن تحقیقاتی برای آموزش. پژوهشگران برای بحث در مورد مسائل و مشکلات کنونی. ارائه یک دیدگاه بین المللی و ملی در مورد تحقیقات آموزش و پرورش از طریق انتشار نقد کتاب، مقالات علمی، تحقیقات کمی و کیفی اصلی و مقالاتی که از نظر روش شناختی یا نظری نوآورانه هستند. AER از مشارکت های مختلف از دیدگاه های رشته ای استقبال می کند. در هر سطح تحصیلی