تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Australian Educational Researcher



Australian Educational Researcher

هلند
کشور
۲٫۲۳۵
Impact Factor
۲٫۴۵
پنج ساله Impact Factor
0311-6999
ISSN
2210-5328
e-ISSN
1985 تا 1996 و 2001 و 2003 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

The Australian Educational Researcher مجله بین المللی و با داوری همتا است که توسط AARE منتشر می شود. The Australian Educational Researcher سه بار در سال منتشر می شود و یک مجله نمایه شده تامسون (ISI) است. هدف AER عبارت است از: ارتقای درک مسائل آموزشی از طریق انتشار مقالات پژوهشی و علمی اصلی. اطلاع رسانی سیاست آموزشی از طریق انتشار مقالات با استفاده از طیف وسیعی از روش‌های تحقیق و پرداختن به مسائل تئوری و عملی. ارائه یک انجمن تحقیقاتی برای آموزش. پژوهشگران برای بحث در مورد مسائل و مشکلات کنونی. ارائه یک دیدگاه بین المللی و ملی در مورد تحقیقات آموزش و پرورش از طریق انتشار نقد کتاب، مقالات علمی، تحقیقات کمی و کیفی اصلی و مقالاتی که از نظر روش شناختی یا نظری نوآورانه هستند. AER از مشارکت های مختلف از دیدگاه های رشته ای استقبال می کند. در هر سطح تحصیلی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید