| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Australian Educational Researcher
| هلند | کشور |
| ۲٫۲۳۵ | Impact Factor |
| ۲٫۴۵ | پنج ساله Impact Factor |
| 0311-6999 | ISSN |
| 2210-5328 | e-ISSN |
| 1985 تا 1996 و 2001 و 2003 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.springer.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Australian Educational Researcher ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
The Australian Educational Researcher مجله بین المللی و با داوری همتا است که توسط AARE منتشر می شود. The Australian Educational Researcher سه بار در سال منتشر می شود و یک مجله نمایه شده تامسون (ISI) است. هدف AER عبارت است از: ارتقای درک مسائل آموزشی از طریق انتشار مقالات پژوهشی و علمی اصلی. اطلاع رسانی سیاست آموزشی از طریق انتشار مقالات با استفاده از طیف وسیعی از روشهای تحقیق و پرداختن به مسائل تئوری و عملی. ارائه یک انجمن تحقیقاتی برای آموزش. پژوهشگران برای بحث در مورد مسائل و مشکلات کنونی. ارائه یک دیدگاه بین المللی و ملی در مورد تحقیقات آموزش و پرورش از طریق انتشار نقد کتاب، مقالات علمی، تحقیقات کمی و کیفی اصلی و مقالاتی که از نظر روش شناختی یا نظری نوآورانه هستند. AER از مشارکت های مختلف از دیدگاه های رشته ای استقبال می کند. در هر سطح تحصیلی