| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Australian Journal Of Educational And Developmental Psychology
| استرالیا | کشور |
| 1446-5442 | ISSN |
| 1446-5442 | e-ISSN |
| 2001 تا 2017 | مدت فعالیت |
| University of Newcastle | ناشر |
| www.newcastle.edu.au | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Australian Journal of Educational and Developmental Psychology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله استرالیایی روانشناسی تربیتی و رشدی (AJEDP) یک مجله الکترونیکی بین المللی است که با همتایان بررسی شده است که دریچه ای برای گزارش های مورد علاقه محققان و پزشکان در حوزه های وسیع روانشناسی تربیتی و رشدی است. مشارکتهای مجله ممکن است گزارشهایی از مقالات تجربی، نظری و مروری و مرور کتابها را پوشش دهد که پیامدهایی برای تحقیق و عمل آموزشی دارند. ممکن است گزارش مختصری از تحقیقات در حال انجام ارائه شود. علاوه بر این، ویراستاران انتشار گزارشهای عملگرا را تشویق میکنند که کاربرد تئوری را در عمل نشان میدهد.
این مجله شامل چهار بخش خواهد بود:
-مقالات کامل تحقیقاتی و/یا نظری
- گزارشات مختصر و کار در حال انجام
-شاغل گزارش می دهد که منعکس کننده شیوه های نوآورانه در هر محیط آموزشی است، به ویژه در مواردی که چنین عملی به طور مشترک بین سایت آموزشی و یک دانشگاه یا کالج انجام می شود.
-بررسی کتاب