تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Behavioral Disorders


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آمریکا
کشور
۲٫۸۲۱
Impact Factor
0198-7429
ISSN
2163-5307
e-ISSN
1996 تا 2011 و 2013 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Behavioral Disorders

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مقالات منتشر شده در اختلالات رفتاری (BD) گزارشی از تحقیقات اولیه و مقالات نظری است که به آموزش دانش آموزان مبتلا به اختلالات عاطفی و رفتاری مربوط می شود. مقالات منتشر شده ممکن است از طرح های درون یا بین موضوعی استفاده کنند. هر دو مطالعات کمی و کیفی مناسب در نظر گرفته می شوند، اگرچه تا به امروز اکثر موارد ارسالی ماهیت کمی داشته اند. تحقیقات، گزارش های ارزیابی برنامه و مقالات موضع باید از نظر اهمیت اجتماعی مورد ارزیابی قرار گیرند. تحقیقات تجربی مهم اجتماعی ممکن است ماهیت اولیه یا کاربردی داشته باشند، اگرچه BD دارای سنت انتشار تحقیقات کاربردی است، به ویژه مطالعات مربوط به ارزیابی و مداخله در کودکان و نوجوانان مبتلا به اختلالات عاطفی و رفتاری. مربیان معلم، معلمان، روانشناسان، مدیران و محققانی که به اختلالات عاطفی و رفتاری علاقه دارند، اکثر مشترکین BD را تشکیل می دهند. نظری یا ترجمه تحقیق، عمل یا خط مشی در قالب بیانیه "موقعیت" برای بخش انجمن مجله در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، ما گزارش‌های مختصری از تحقیقات را می‌پذیریم که به محققان جدید (مثلاً اعضای هیأت علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی) اجازه می‌دهد تا مطالعاتی (مثلاً مطالعات آزمایشی) که علاقه خاصی به این رشته دارند، اما ممکن است فاقد دقت روش‌شناختی باشند (مثلاً کوچک) ارائه دهند. اندازه نمونه) تا استاندارد یک مقاله تحقیقاتی معمولی را برآورده کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید