نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Big Data
آمریکا | کشور |
۲٫۱۲۸ | Impact Factor |
2167-6461 | ISSN |
2167-647X | e-ISSN |
2013 تا کنون | مدت فعالیت |
Mary Ann Liebert | ناشر |
www.liebertpub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Big Data مجله معتبری است که چالشها و فرصتهای جمعآوری، تجزیه و تحلیل و انتشار حجم وسیعی از دادهها را پوشش میدهد. این مجله به سوالات پیرامون این حوزه قدرتمند و رو به رشد علم داده می پردازد و تلاش های محققان، مدیران تجاری، تحلیلگران، توسعه دهندگان، دانشمندان داده، فیزیکدانان، آماردانان، توسعه دهندگان زیرساخت، دانشگاهیان و سیاست گذاران را برای بهبود عملیات، سودآوری و ارتباطات در داخل تسهیل می کند. مشاغل و موسسات آنها
این ژورنال که طیف وسیعی از رشتههای متمرکز بر فناوریها، سیاستها و نوآوریهای جدید دادههای بزرگ را در بر میگیرد، جامعه را گرد هم میآورد تا به چالشهای کنونی رسیدگی کند و تلاشهای مؤثری را برای سازماندهی، ذخیره، انتشار، محافظت، دستکاری، و مهمتر از همه، یافتن موثرترین راهبردها برای ایجاد این حجم باورنکردنی از اطلاعات به نفع جامعه، صنعت، دانشگاه و دولت است.
پوشش کلان داده شامل:
استانداردهای صنعت داده های بزرگ،
فن آوری های جدید در حال توسعه به طور خاص برای داده های بزرگ،
جمع آوری داده ها، تمیز کردن، توزیع، و بهترین شیوه ها،
حفاظت از داده ها، حریم خصوصی و سیاست،
علایق تجاری از تحقیق تا محصول،
تغییر نقش هوش تجاری،
اصول بصری سازی و طراحی زیرساخت های کلان داده،
رابط های فیزیکی و روباتیک،
مزایای شبکه های اجتماعی برای فیس بوک، توییتر، آمازون، گوگل و غیره،
فرصتهای مربوط به کلان داده و اینکه چگونه شرکتها میتوانند از آن به نفع خود استفاده کنند.