تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Big Data


آمریکا
کشور
۲٫۱۲۸
Impact Factor
2167-6461
ISSN
2167-647X
e-ISSN
2013 تا کنون
مدت فعالیت
Mary Ann Liebert
ناشر
www.liebertpub.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Big Data مجله معتبری است که چالش‌ها و فرصت‌های جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و انتشار حجم وسیعی از داده‌ها را پوشش می‌دهد. این مجله به سوالات پیرامون این حوزه قدرتمند و رو به رشد علم داده می پردازد و تلاش های محققان، مدیران تجاری، تحلیلگران، توسعه دهندگان، دانشمندان داده، فیزیکدانان، آماردانان، توسعه دهندگان زیرساخت، دانشگاهیان و سیاست گذاران را برای بهبود عملیات، سودآوری و ارتباطات در داخل تسهیل می کند. مشاغل و موسسات آنها

این ژورنال که طیف وسیعی از رشته‌های متمرکز بر فناوری‌ها، سیاست‌ها و نوآوری‌های جدید داده‌های بزرگ را در بر می‌گیرد، جامعه را گرد هم می‌آورد تا به چالش‌های کنونی رسیدگی کند و تلاش‌های مؤثری را برای سازمان‌دهی، ذخیره، انتشار، محافظت، دستکاری، و مهم‌تر از همه، یافتن موثرترین راهبردها برای ایجاد این حجم باورنکردنی از اطلاعات به نفع جامعه، صنعت، دانشگاه و دولت است.

پوشش کلان داده شامل:
استانداردهای صنعت داده های بزرگ،
فن آوری های جدید در حال توسعه به طور خاص برای داده های بزرگ،
جمع آوری داده ها، تمیز کردن، توزیع، و بهترین شیوه ها،
حفاظت از داده ها، حریم خصوصی و سیاست،
علایق تجاری از تحقیق تا محصول،
تغییر نقش هوش تجاری،
اصول بصری سازی و طراحی زیرساخت های کلان داده،
رابط های فیزیکی و روباتیک،
مزایای شبکه های اجتماعی برای فیس بوک، توییتر، آمازون، گوگل و غیره،
فرصت‌های مربوط به کلان داده و اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند از آن به نفع خود استفاده کنند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید