تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

British Food Journal


انگلستان
کشور
۲٫۵۱۸
Impact Factor
0007-070X
ISSN
1758-4108
e-ISSN
1899 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Agriculture, Biology & Environmental Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

پس از 120 سال، مجله غذایی بریتانیا (BFJ) به دلیل پوشش گسترده و بین رشته ای منحصر به فرد خود از آخرین تحقیقات دوسوکور بررسی شده مرتبط با مواد غذایی در سراسر جهان بسیار مورد احترام است. همه بخش‌های این صنعت پویا را به هم پیوند می‌دهد، با روندهای نوظهور، موضوعات موضوعی و بحث‌برانگیز و اطلاع‌رسانی و برانگیختن بحث.

BFJ از مقالات تحقیقاتی تجربی و کاربردی، مقالات دیدگاه، مطالعات موردی و ادبیات، و بررسی های کلی از همه رشته های مرتبط با:

-مصرف :

• انتخاب، ترجیحات و نگرانی های مصرف کننده
• نگرش ها، تجربیات، ادراکات و تصمیم گیری مصرف کننده

-کسب و کار، مدیریت و بازاریابی:

• بازاریابی و تبلیغات مواد غذایی • توزیع و خرده‌فروشی، از جمله قیمت‌گذاری، مدل‌های بازار، برچسب‌گذاری و برندسازی • شیوه‌ها و استراتژی‌های تضمین کیفیت، از جمله قابلیت ردیابی • ارزش ویژه برند • عرضه مواد غذایی، از جمله زنجیره تامین و تدارکات • اقتصاد • نوآوری و فناوری

-بهداشت، رفاه و آموزش:

• ایمنی / کیفیت غذا، از جمله برنامه های پیش نیاز، HACCP، بهداشت و فرهنگ، قابلیت ردیابی، آموزش، و غیره. • آموزش بهداشت مرتبط با غذا: ارزیابی خطر، مدیریت، ارتباطات • دانش، نگرش ها و شیوه های کنترل کننده مواد غذایی • جنبه های مصرف کننده تغذیه، اپیدمیولوژی تغذیه و ترویج تغذیه سالم

-پایداری و محیط زیست:

• پایداری غذا و اقتصاد، از جمله امنیت غذا و آب • مسئولیت شرکتی • حفاظت از محیط زیست، از جمله قوانین و سیاست های محیطی و کشاورزی، • سیستم های غذایی و کشاورزی • تغییرات آب و هوایی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید