تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

British Journal Of Educational Psychology



British Journal Of Educational Psychology

آمریکا
کشور
۳٫۲۴۱
Impact Factor
0007-0998
ISSN
2044-8279
e-ISSN
1931 تا 1951 و 1956 تا 1958 و 1960 و 1962 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بریتانیایی روان‌شناسی تربیتی تحقیقات روان‌شناختی را منتشر می‌کند که کمک قابل توجهی به درک و تمرین آموزش و همچنین پیشرفت این رشته از نظر تئوری مرتبط با روان‌شناسی تربیتی می‌کند. هدف ما انتشار تحقیقاتی است که جذابیت بین المللی گسترده ای برای محققان و دست اندرکاران آموزش داشته باشد. ما از مقالات تجربی و روش شناختی، مطالعات تجربی، مشاهدات رفتارهای کلاس درس، مصاحبه ها و نظرسنجی ها استقبال می کنیم. معیارهای مهم در فرآیند انتخاب کیفیت استدلال و اجرا، وضوح در ارائه و اهمیت آموزشی است. اگرچه ما تمایل به انتشار بیشتر مطالعات کمی داریم تا کیفی، از مطالعات کیفی دقیق و تجربی استقبال می کنیم.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید