نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
British Journal Of Educational Psychology
آمریکا | کشور |
۳٫۲۴۱ | Impact Factor |
0007-0998 | ISSN |
2044-8279 | e-ISSN |
1931 تا 1951 و 1956 تا 1958 و 1960 و 1962 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بریتانیایی روانشناسی تربیتی تحقیقات روانشناختی را منتشر میکند که کمک قابل توجهی به درک و تمرین آموزش و همچنین پیشرفت این رشته از نظر تئوری مرتبط با روانشناسی تربیتی میکند. هدف ما انتشار تحقیقاتی است که جذابیت بین المللی گسترده ای برای محققان و دست اندرکاران آموزش داشته باشد. ما از مقالات تجربی و روش شناختی، مطالعات تجربی، مشاهدات رفتارهای کلاس درس، مصاحبه ها و نظرسنجی ها استقبال می کنیم. معیارهای مهم در فرآیند انتخاب کیفیت استدلال و اجرا، وضوح در ارائه و اهمیت آموزشی است. اگرچه ما تمایل به انتشار بیشتر مطالعات کمی داریم تا کیفی، از مطالعات کیفی دقیق و تجربی استقبال می کنیم.