نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
British Journal Of Educational Studies
انگلستان | کشور |
۲٫۶۴۷ | Impact Factor |
۳٫۴۲۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0007-1005 | ISSN |
1467-8527 | e-ISSN |
1952 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2018 Impact Factor 2.298 رتبهبندی: 48/243 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2019 Clarivate Analytics، 2018 Journal Citation Reports® British Journal of Educational Studies یکی از برجستهترین مجلات آموزشی بینالمللی در بریتانیا است. این نشریه مقالات علمی و پژوهشی را در مورد آموزش منتشر می کند که به ویژه بر اساس تحلیل ها و منابع تاریخی، فلسفی و جامعه شناختی است. مجله بریتانیایی مطالعات آموزشی ارائه می دهد: بحث در مورد سیاست های آموزشی و مسائل آموزشی که بر اساس یافته های تحقیقاتی است. جامع ترین بخش بررسی کتاب هر مجلات آموزشی منتشر شده در بریتانیا با، به طور متوسط، شانزده نقد در هر شماره مشاهده دستورالعمل های نشریه بریتانیایی مطالعات آموزشی ویژه نامه خط مشی بررسی همتا: همه مقالات پژوهشی در این مجله، بر اساس اولیه، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. غربالگری سردبیر و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.