تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

British Journal Of Learning Disabilities



British Journal Of Learning Disabilities

انگلستان
کشور
۱٫۳۶۵
Impact Factor
1354-4187
ISSN
1468-3156
e-ISSN
1973 تا 1995 و 2000 تا 2003 و 2006 تا 2008 و 2014 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام British Journal of Learning Disabilities ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله انگلیسی ناتوانی‌های یادگیری یک مجله بین‌رشته‌ای بین‌المللی با داوری همتا است که هدف آن این است که مجله پیشرو در زمینه اختلالات یادگیری باشد. این مجله رسمی مؤسسه بریتانیایی اختلالات یادگیری است. این شامل بحث/های معاصر و تحولات در تحقیق، خط مشی و عمل می شود که مربوط به زمینه ناتوانی های یادگیری است. این مقاله مقالات داوری اصلی، مسائل ویژه منظم را منتشر می‌کند که به حوزه‌های موضوعی خاص پوشش جامعی می‌دهد، و به‌ویژه بررسی‌های کلیدی سفارشی در مورد موضوعات اصلی را منتشر می‌کند. علاوه بر این، نقد و بررسی کتاب ها و مواد آموزشی و بخش نامه ها وجود دارد.

تمرکز این مجله بر روی مسائل عملی، با بحث های جاری و گزارش های تحقیقاتی است. موضوعات تحت پوشش می تواند شامل، اما نه محدود به موارد زیر باشد:

روندهای فعلی در خدمات مسکونی و مهدکودک
گنجاندن، توانبخشی و کیفیت زندگی
آموزش و پرورش
قطعات تاریخی و فراگیر [به ویژه از آنهایی که با افراد دارای ناتوانی یادگیری نوشته شده اند استقبال می شود]
درمان ها
مسائل مربوط به سلامت روان
اشتغال و شغل
تفریح ​​و اوقات فراغت؛
مسائل اخلاقی، وکالت و حقوق
خانواده و مراقبین
مسائل مربوط به سلامت
فرزندخواندگی و پرورش
علت و مدیریت سندرم های خاص
آموزش کارکنان
تکنولوژی جدید
نقد و تاثیر سیاست

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید