نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
British Journal Of Religious Education
انگلستان | کشور |
۱٫۶۱۹ | Impact Factor |
۱٫۶۳۳ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0141-6200 | ISSN |
1740-7931 | e-ISSN |
1978 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بریتانیایی آموزش دینی (BJRE) یک مجله بین المللی با داوری همتا است که شجره نامه آن به سال 1934 باز می گردد، زمانی که زندگی خود را به عنوان دین در آموزش آغاز کرد. در سال 1961 عنوان به Learning for Living تغییر یافت و عنوان فعلی در سال 1978 به تصویب رسید. این مجله پیشرو در بریتانیا برای انتشار تحقیقات بین المللی در زمینه دین و آموزش و برای بحث علمی در مورد مسائل مربوط به دین و آموزش در سطح بین المللی است. مجله بریتانیایی آموزش دینی تحقیقاتی را ترویج می کند که به درک ما از رابطه بین دین و آموزش در تمام مراحل محیط های آموزشی رسمی و غیر رسمی کمک می کند. BJRE مقالاتی را منتشر میکند که از نظر دامنه ملی، بینالمللی و فراملی از محققانی که در هر رشتهای کار میکنند که کارشان به بحث در آموزش دینی میپردازد، منتشر میکند. موضوعات ممکن است شامل برنامه درسی سیاست آموزش دینی و تعلیم و تربیت، تحقیق در مورد دین و جوانان، یا تأثیر دین(ها) و جهان بینی های غیرمذهبی بر فرآیند آموزشی به عنوان یک کل باشد. با توجه به گستردگی دامنه، ما قویاً توصیه می کنیم که نویسندگان جدید اطمینان حاصل کنند که با طیف وسیعی از مقالات منتشر شده در شماره های اخیر آشنا هستند. ما همچنین یک راهنمای اضافی در قالب یک چک لیست برای مشارکت کنندگان و داوران همتا ارائه کرده ایم. چک لیست: • آیا مقاله به بحث های جاری درباره آموزش دینی و/یا رابطه بین دین و آموزش مربوط می شود؟ • آیا مقاله زمینه خاص مقاله را به شیوه ای مناسب برای خوانندگان بین المللی توضیح می دهد؟ • آیا مقاله تحقیق و/یا استدلال علمی اصلی، مهم و دقیق ارائه میکند؟ • آیا مقاله روششناسی و روشهای تحقیقی را که استدلالهای آن را پشتیبانی میکند، توصیف و توجیه میکند؟ • آیا مقاله از زبان واضح و قابل دسترس و استانداردهای پذیرفته شده انگلیسی آکادمیک استفاده میکند؟ • آیا مقاله از دستورالعملهای مربوط به سبک، قالب و ارجاع پیروی میکند؟ مشارکتهای محققان و پژوهشگران با هر مذهب یا هیچ کدام در همه بخشهای آموزش (از جمله آموزش عالی، مدارس، مدیریت آموزشی و بازرسی) مورد استقبال قرار میگیرد. ارسالی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی پذیرفته می شود. BJRE در ارتباط با آموزش مسیحی منتشر شده است. برای اطلاعات در مورد اشتراک های شخصی لطفاً از وب سایت آموزش مسیحی دیدن کنید. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو داور ناشناس از پانلی متشکل از محققان و پژوهشگران بینالمللی، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. فهرستی از داورانی که از ژانویه تا دسامبر هر سال با آنها مشورت شده است، هر ساله در شماره مارس منتشر می شود. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.