نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
British Journal Of Sociology Of Education
انگلستان | کشور |
۲٫۳۲۹ | Impact Factor |
۳٫۲۴۶ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0142-5692 | ISSN |
1465-3346 | e-ISSN |
1980 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام British Journal of Sociology of Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 Impact Factor 1.782 رتبهبندی: 112/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی)، 55/150 (جامعهشناسی) © 2020 Thomson Reuters, 2019 Journal Citation Reports® 2019 CiteScore 3.7 - ارزشهای مجله بریتانیایی Sopus یکی از بیشترین ارزشهای آموزش Scopus است. مجلات معتبر بین المللی علمی در این زمینه. این مجله تحلیلهای اصلی و با کیفیت بالا را از رابطه بین آموزش و جامعه منتشر میکند و سابقه برجستهای در پرداختن به بحثهای عمده جهانی در مورد اهمیت اجتماعی و تأثیر سیاست، تدارک، فرآیندها و عملکرد آموزشی در بسیاری از کشورهای جهان دارد. این مجله با طیف متنوعی از نظریه های اجتماعی معاصر و نوظهور همراه با طیف گسترده ای از رویکردهای روش شناختی درگیر است. مقالهها سیاست گفتمانی آموزش، قشربندی اجتماعی و تحرک، ابعاد اجتماعی همه جنبههای آموزشی و برنامه درسی، و تجربیات همه دست اندرکاران، از ممتازترین تا محرومترین را بررسی میکنند. سرزندگی مجله با تعهد آن به ارائه ارزیابیهای مستقل و انتقادی از راههایی که آموزش با تحولات محلی، ملی، منطقهای و جهانی، زمینهها و دستور کارها در تمام مراحل آموزش رسمی و غیررسمی ارتباط برقرار میکند، حفظ میشود. انتظار میرود که مشارکتها، خوانندگان بینالمللی گسترده مجله جامعهشناسی آموزش بریتانیا را در نظر بگیرند و دانش مقالات منتشر شده قبلی در این زمینه را به نمایش بگذارند. مطالب ارسالی باید به خوبی در تئوری جامعهشناختی قرار گیرند و نه تنها از نظر روششناختی دقیق و انعکاسی باشند، بلکه باید بینشهای اصلی را در مورد مسائل و یا دیدگاههای آموزشی ارائه دهند. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالههای این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس از هیئت تحریریه مجله، مورد بررسی دقیق قرار گرفتهاند. این امر کیفیت جهانی مجله را تضمین می کند و تداوم بحث های جامعه شناختی را حفظ می کند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.