تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

British Journal Of Sociology Of Education



British Journal Of Sociology Of Education

انگلستان
کشور
۲٫۳۲۹
Impact Factor
۳٫۲۴۶
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0142-5692
ISSN
1465-3346
e-ISSN
1980 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام British Journal of Sociology of Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 Impact Factor 1.782 رتبه‌بندی: 112/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی)، 55/150 (جامعه‌شناسی) © 2020 Thomson Reuters, 2019 Journal Citation Reports®   2019 CiteScore 3.7 - ارزش‌های مجله بریتانیایی Sopus یکی از بیشترین ارزش‌های آموزش Scopus است. مجلات معتبر بین المللی علمی در این زمینه. این مجله تحلیل‌های اصلی و با کیفیت بالا را از رابطه بین آموزش و جامعه منتشر می‌کند و سابقه برجسته‌ای در پرداختن به بحث‌های عمده جهانی در مورد اهمیت اجتماعی و تأثیر سیاست، تدارک، فرآیندها و عملکرد آموزشی در بسیاری از کشورهای جهان دارد. این مجله با طیف متنوعی از نظریه های اجتماعی معاصر و نوظهور همراه با طیف گسترده ای از رویکردهای روش شناختی درگیر است. مقاله‌ها سیاست گفتمانی آموزش، قشربندی اجتماعی و تحرک، ابعاد اجتماعی همه جنبه‌های آموزشی و برنامه درسی، و تجربیات همه دست اندرکاران، از ممتازترین تا محروم‌ترین را بررسی می‌کنند. سرزندگی مجله با تعهد آن به ارائه ارزیابی‌های مستقل و انتقادی از راه‌هایی که آموزش با تحولات محلی، ملی، منطقه‌ای و جهانی، زمینه‌ها و دستور کارها در تمام مراحل آموزش رسمی و غیررسمی ارتباط برقرار می‌کند، حفظ می‌شود. انتظار می‌رود که مشارکت‌ها، خوانندگان بین‌المللی گسترده مجله جامعه‌شناسی آموزش بریتانیا را در نظر بگیرند و دانش مقالات منتشر شده قبلی در این زمینه را به نمایش بگذارند. مطالب ارسالی باید به خوبی در تئوری جامعه‌شناختی قرار گیرند و نه تنها از نظر روش‌شناختی دقیق و انعکاسی باشند، بلکه باید بینش‌های اصلی را در مورد مسائل و یا دیدگاه‌های آموزشی ارائه دهند. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقاله‌های این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس از هیئت تحریریه مجله، مورد بررسی دقیق قرار گرفته‌اند. این امر کیفیت جهانی مجله را تضمین می کند و تداوم بحث های جامعه شناختی را حفظ می کند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید