| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Business Ethics Quarterly
| انگلستان | کشور |
| ۳٫۷۱۹ | Impact Factor |
| 1052-150X | ISSN |
| 2153-3326 | e-ISSN |
| 1993 و 1996 تا کنون | مدت فعالیت |
| Cambridge University Press | ناشر |
| www.cambridge.org | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Business Ethics Quarterly ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فصلنامه اخلاق تجاری (BEQ) یک مجله علمی معتبر است که تحقیقات نظری و تجربی مرتبط با اخلاق تجارت، مسئولیت اجتماعی شرکت و پایداری شرکت را منتشر می کند. با اذعان به اینکه کمک به درک بهتر این موضوعات می تواند از هر طرف باشد، و اینکه بهترین بورس تحصیلی در این موضوعات اغلب ماهیت بین رشته ای دارد، بورسیه های علوم انسانی، علوم اجتماعی، و زمینه های حرفه ای و همچنین بورسیه هایی را منتشر می کند. مرزهای انضباطی مقالهها و بررسیهایی درباره طیف وسیعی از موضوعات منتشر کرده است، از جمله اخلاق داخلی سازمانهای تجاری، اخلاق رویههای تجاری خاص مانند بازاریابی، روابط با سهامداران و تجارت بینالمللی، نقش سازمانهای تجاری در بزرگتر اجتماعی، سیاسی و فرهنگی. چارچوب ها، مسئولیت اجتماعی شرکت، پایداری و اخلاق محیطی در تجارت، و کیفیت اخلاقی جوامع و روابط مبتنی بر بازار.