تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Business Ethics Quarterly


انگلستان
کشور
۳٫۷۱۹
Impact Factor
1052-150X
ISSN
2153-3326
e-ISSN
1993 و 1996 تا کنون
مدت فعالیت
Cambridge University Press
ناشر
www.cambridge.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

فصلنامه اخلاق تجاری (BEQ) یک مجله علمی معتبر است که تحقیقات نظری و تجربی مرتبط با اخلاق تجارت، مسئولیت اجتماعی شرکت و پایداری شرکت را منتشر می کند. با اذعان به اینکه کمک به درک بهتر این موضوعات می تواند از هر طرف باشد، و اینکه بهترین بورس تحصیلی در این موضوعات اغلب ماهیت بین رشته ای دارد، بورسیه های علوم انسانی، علوم اجتماعی، و زمینه های حرفه ای و همچنین بورسیه هایی را منتشر می کند. مرزهای انضباطی مقاله‌ها و بررسی‌هایی درباره طیف وسیعی از موضوعات منتشر کرده است، از جمله اخلاق داخلی سازمان‌های تجاری، اخلاق رویه‌های تجاری خاص مانند بازاریابی، روابط با سهامداران و تجارت بین‌المللی، نقش سازمان‌های تجاری در بزرگ‌تر اجتماعی، سیاسی و فرهنگی. چارچوب ها، مسئولیت اجتماعی شرکت، پایداری و اخلاق محیطی در تجارت، و کیفیت اخلاقی جوامع و روابط مبتنی بر بازار.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید