نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Business Process Management Journal
انگلستان | کشور |
۳٫۴۶۴ | Impact Factor |
1463-7154 | ISSN |
1758-4116 | e-ISSN |
1997 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emerald.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Business Process Management Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فرآیندهای کسب و کار یک واحد اساسی برای موفقیت سازمانی هستند. حتی اگر مدیریت موثر فرآیند کسب و کار یک فعالیت کلیدی برای رونق کسب و کار است، شکاف های قابل توجهی در درک چگونگی افزایش کارایی از طریق یک رویکرد فرآیندی وجود دارد. ایجاد درک روشن و عمیق از فرآیند محدوده، نحوه عملکرد آنها و نحوه مدیریت آنها چالش اصلی پیش روی تجارت مدرن است.
مجله مدیریت فرآیند کسب و کار (BPMJ) به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه انواع فرآیندهای کسب و کار ذاتی برای کارایی و اثربخشی سازمانی یکپارچه شده و برای موفقیت رقابتی مدیریت می شوند. BPMJ درک عمیقی از نحوه مدیریت موثر فرآیندهای کسب و کار با انتشار بهترین روش ایجاد می کند. پوشش شامل:
BPM در تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک
یکپارچه سازی برنامه های سازمانی مبتنی بر وب
eBPM، ERP، CRM، ASP و SCM
مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده
روشها، تکنیکها و ابزارهای مدلسازی، تحلیل و طراحی فرآیند کسبوکار
تکنیک های حرکت از مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار یکباره به بهبود مستمر
بهترین روش ها در BPM
مدیریت اجرایی
ابزارها و تکنیک های مدیریت تغییر
مطالعات موردی BPM