| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ | 
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ | 
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ | 
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ | 
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ | 
| SCImago | می ۲۰۲۵ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ | 
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ | 
Business Process Management Journal
| انگلستان | کشور  | 
| ۳٫۴۶۴ | Impact Factor  | 
| 1463-7154 | ISSN  | 
| 1758-4116 | e-ISSN  | 
| 1997 تا کنون | مدت فعالیت  | 
| Emerald Publishing | ناشر  | 
| www.emerald.com | سایت مجله  | 
                            ISI                        
                            Scopus                        این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Business Process Management Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
                                SCImago                            بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
                                فرآیندهای کسب و کار یک واحد اساسی برای موفقیت سازمانی هستند. حتی اگر مدیریت موثر فرآیند کسب و کار یک فعالیت کلیدی برای رونق کسب و کار است، شکاف های قابل توجهی در درک چگونگی افزایش کارایی از طریق یک رویکرد فرآیندی وجود دارد. ایجاد درک روشن و عمیق از فرآیند محدوده، نحوه عملکرد آنها و نحوه مدیریت آنها چالش اصلی پیش روی تجارت مدرن است.
مجله مدیریت فرآیند کسب و کار (BPMJ) به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه انواع فرآیندهای کسب و کار ذاتی برای کارایی و اثربخشی سازمانی یکپارچه شده و برای موفقیت رقابتی مدیریت می شوند. BPMJ درک عمیقی از نحوه مدیریت موثر فرآیندهای کسب و کار با انتشار بهترین روش ایجاد می کند. پوشش شامل:
BPM در تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک
یکپارچه سازی برنامه های سازمانی مبتنی بر وب
eBPM، ERP، CRM، ASP و SCM
مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده
روشها، تکنیکها و ابزارهای مدلسازی، تحلیل و طراحی فرآیند کسبوکار
تکنیک های حرکت از مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار یکباره به بهبود مستمر
بهترین روش ها در BPM
مدیریت اجرایی
ابزارها و تکنیک های مدیریت تغییر
مطالعات موردی BPM