نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Cambridge Journal Of Education
انگلستان | کشور |
۲٫۲۰۷ | Impact Factor |
۳٫۰۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0305-764X | ISSN |
1469-3577 | e-ISSN |
1971 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Cambridge Journal of Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش کمبریج مقالات داوری اصلی را در مورد همه جنبههای آموزش منتشر میکند، با تأکید ویژه بر کاری که به درک مشترک بین محققان دانشگاهی، نظریهپردازان، معلمان عملی، سیاستگذاران و مدیران آموزشی کمک میکند. این مجله همچنین از ارسال مقالات مروری نظاممند که بینشهای جدیدی را در زمینههای خاص دغدغه آموزشی خلاصه میکنند و ارائه میکنند، استقبال میکند. با خوانندگان گسترده بین المللی، مجله آموزش کمبریج، مشارکت های برگرفته از سیستم ها و فرهنگ های آموزشی مختلف را منتشر می کند که امکان ادامه بحث عمیق در مورد نظریه، سیاست و عمل آموزشی جهانی را فراهم می کند. برنامه شماره ویژه مجله بحث و تعامل متمرکز با موضوعات و پاسخهای مهم به موضوعات مطرح شده توسط خوانندگان و مشارکتکنندگان را تشویق و تحریک میکند. مجله آموزش کمبریج از پیشنهادات برای نسخه های آینده استقبال می کند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.