تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Canadian Journal Of Educational Administration And Policy


کانادا
کشور
1207-7798
ISSN
1207-7798
e-ISSN
2020 تا کنون
مدت فعالیت
University of Saskatchewan, Department of Educational Administration, College of Education
ناشر
journalhosting.ucalgary.ca
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Canadian Journal of Educational Administration and Policy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله کانادایی برای مدیریت و سیاست آموزشی (CJEAP) به کارهای علمی و انتقادی در زمینه مدیریت آموزشی اختصاص دارد. مقالاتی که برای بررسی می پذیرد باید به مسائل اداری یا سیاستی مربوط به آموزش و سیستم های آموزشی در کانادا بپردازند. از مقالات تطبیقی ​​و همچنین مقالاتی در مورد مدیریت آموزشی در رابطه با جامعه شناسی، فلسفه، تاریخ و نظریه استقبال می شود. این انجمن برای مقالاتی است که به مدیریت مدارس و مؤسسات آموزش عالی، زمینه های آموزشی بومی و آموزش زبان آموزان بزرگسال می پردازد. CJEAP مشارکت‌های دانشمندان، سیاست‌گذاران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، شاغلین و محققان در زمینه‌های آموزشی و مرتبط را می‌پذیرد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید