نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Canadian Journal of Learning and Technology
کانادا | کشور |
1499-6677 | ISSN |
1499-6685 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Canadian Network for Innovation in Education | ناشر |
www.cjlt.ca | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Canadian Journal of Learning and Technology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله کانادایی یادگیری و فناوری (CJLT) یک مجله با داوری است که از مقالات مربوط به تمام جنبه های فناوری آموزشی و یادگیری استقبال می کند. موضوعات ممکن است شامل، اما محدود به این موارد نباشد: تئوری و فناوری یادگیری، شناخت و فناوری، تئوری و کاربرد طراحی آموزشی، یادگیری آنلاین، کاربردهای کامپیوتری در آموزش، شبیهسازی و بازی، و سایر جنبههای استفاده از فناوری در فرآیند یادگیری. یکی از اهداف مهم این مجله کمک به تئوری یادگیری در حوزه فناوری آموزشی است. دستنوشته ها ممکن است به زبان انگلیسی یا فرانسوی ارسال شوند. CJLT برای هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد به صورت رایگان در دسترس است و هیچ هزینه ای برای ارسال مقاله یا هزینه دسترسی برای انتشار وجود ندارد.