تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Canadian Journal of Learning and Technology


کانادا
کشور
1499-6677
ISSN
1499-6685
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Canadian Network for Innovation in Education
ناشر
www.cjlt.ca
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

اهداف مجله

مجله کانادایی یادگیری و فناوری (CJLT) یک مجله با داوری است که از مقالات مربوط به تمام جنبه های فناوری آموزشی و یادگیری استقبال می کند. موضوعات ممکن است شامل، اما محدود به این موارد نباشد: تئوری و فناوری یادگیری، شناخت و فناوری، تئوری و کاربرد طراحی آموزشی، یادگیری آنلاین، کاربردهای کامپیوتری در آموزش، شبیه‌سازی و بازی، و سایر جنبه‌های استفاده از فناوری در فرآیند یادگیری. یکی از اهداف مهم این مجله کمک به تئوری یادگیری در حوزه فناوری آموزشی است. دستنوشته ها ممکن است به زبان انگلیسی یا فرانسوی ارسال شوند. CJLT برای هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد به صورت رایگان در دسترس است و هیچ هزینه ای برای ارسال مقاله یا هزینه دسترسی برای انتشار وجود ندارد.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید