نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Canadian Journal Of School Psychology
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
۱٫۳۳۳ | Impact Factor |
0829-5735 | ISSN |
2154-3984 | e-ISSN |
1985 و 1994 تا 2003 و 2005 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله Canadian Journal of School Psychology (CJSP) مقالات اصلی را با تمرکز بر رابط بین روانشناسی و آموزش منتشر می کند. مقالات منعکس کننده نظریه، تحقیق، و عملکرد مدرسه و روانشناسی آموزشی هستند. نقدهای کتاب و تست معاصر نیز به طور مرتب منتشر می شود. هدف این مجله متخصصان روانشناسی در محیط های آموزشی تعریف شده است. اما همچنین برای مربیان دانشگاه، محققان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مدرسه و حوزه های کاربردی روانشناسی و متخصصان مرتبط نیز مرتبط است. CJSP به مرجع اصلی برای تمرین روانشناسان مدرسه و کاربردی و دانشجویان در برنامه های تحصیلات تکمیلی تحصیلی و روانشناسی مدرسه در کانادا تبدیل شده است، اما اخیراً پوشش محتوایی خود را برای بازتاب بیشتر روانشناسی مدرسه در زمینه بین المللی گسترش داده است. مقالات به زبان انگلیسی و فرانسه پذیرفته و منتشر خواهند شد.