تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Canadian Psychology-psychologie Canadienne


کانادا
کشور
۱٫۹۳۹
Impact Factor
0708-5591
ISSN
1878-7304
e-ISSN
1986 تا 1988 و 1990 تا 1991 و 1993 و 1996 تا کنون
مدت فعالیت
Canadian Psychological Association
ناشر
www.apa.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Canadian Psychology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

روانشناسی کانادا / Psychologie canadienne مقالات عمومی را در زمینه های نظریه، تحقیق، عمل، آموزش و سیاست منتشر می کند که مورد علاقه بخش وسیعی از روانشناسان است. این مجله مرورهای سیستماتیک (از جمله متاآنالیزها) و مرورهای متون مربوط به نظریه یا تحقیق در زمینه های اساسی و کاربردی را منتشر می کند - به عنوان مثال، علوم اعصاب انسانی و غیر انسانی، شناختی، ادراک، تاریخ و سیستم های نظری، کمی، رشدی، اجتماعی، شخصیت، بالینی، مشاوره، آموزشی و مدرسه ای، صنعتی/سازمانی، اجتماعی و همچنین آموزش و یادگیری.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید