تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Center for Educational Policy Studies Journal


اسلوونی
کشور
2232-2647
ISSN
2232-2647
e-ISSN
2011 تا کنون
مدت فعالیت
Faculty of Education, University of Ljubljana
ناشر
www.cepsj.si
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Center for Educational Policy Studies Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

ژورنال C·E·P·S یک مجله بین المللی با داوری همتا با هیئت مدیره بین المللی است. این نشریه مطالعات تجربی و نظری اصلی را از طیف گسترده ای از رشته های دانشگاهی مرتبط با زمینه آموزش معلمان و علوم تربیتی منتشر می کند. به ویژه، از مطالعات تطبیقی ​​در این زمینه حمایت خواهد کرد. زمینه منطقه ای مورد تاکید است، اما مجله برای محققان و مشارکت کنندگان در سراسر کشورهای اروپایی و در سراسر جهان باز است. چهار موضوع در سال وجود دارد. همه مسائل به زبان انگلیسی است. موضوعات بر حوزه‌های خاصی متمرکز هستند، اما فضایی برای مقالات غیرمتمرکز و بررسی کتاب‌ها نیز وجود دارد.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید