نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Chemistry Education Research And Practice
یونان | کشور |
۲٫۹۵۹ | Impact Factor |
1109-4028 | ISSN |
1756-1108 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Royal Society of Chemistry | ناشر |
www.rsc.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Chemistry Education Research and Practice ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پژوهش و تمرین آموزش شیمی (CERP) مجله ای برای معلمان، محققان و سایر پزشکان در تمام سطوح آموزش شیمی است. چهار بار در سال به صورت رایگان، الکترونیکی منتشر می شود. پوشش شامل موارد زیر است.
تحقیق و بررسی تحقیقات در آموزش شیمی
ارزیابی عملکرد نوآورانه موثر در تدریس شیمی
تجزیه و تحلیل عمیق مسائل مربوط به آموزش شیمی
اهداف مجله به شرح زیر است.
فراهم کردن ابزاری برای محققان برای انتشار کامل کار خود در مجله ای که منحصراً به آموزش شیمی اختصاص دارد
ارائه مکانی به معلمان شیمی در تمام سطوح که بتوانند ایده ها و روش های مؤثری را برای آموزش و یادگیری شیمی به اشتراک بگذارند.
مهمتر از همه، پر کردن شکاف بین دو گروه به طوری که محققان نتایج خود را برای کسانی که می توانند از آنها بهره مند شوند، مشاهده کنند و پزشکان از مواجهه با ایده ها و نتایج کسانی که مطالعه خاصی در مورد فرآیند یادگیری انجام داده اند، سود ببرند. .