تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Child Language Teaching & Therapy


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
۱٫۳۲۴
Impact Factor
0265-6590
ISSN
1477-0865
e-ISSN
1985 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Child Language Teaching & Therapy

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Child Language Teaching and Therapy یک مجله بین المللی است که با همتایان بررسی شده است و هدف آن این است که مجله بین رشته ای پیشرو در زمینه مداخله و مدیریت نیازهای گفتار، زبان و ارتباط کودکان باشد. این مجله مقالات تحقیقاتی و مروری اصلی را منتشر می کند که ارتباط عملی بالایی دارند و بر همکاری بین رشته ای تأکید دارند. اگر ارتباط واضحی با زبان گفتاری و مداخله وجود داشته باشد، مقالاتی با تمرکز بر زبان نوشتاری مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

آموزش و درمان زبان کودک به طور منظم موضوعات ویژه ای را در زمینه های موضوعی خاص منتشر می کند و بررسی های کلیدی موضوعات مهم را سفارش می دهد. خوانندگان مجله متشکل از دانشگاهیان و متخصصان در رشته های آموزشی، گفتار و زبان درمانی، روانشناسی و زبان شناسی هستند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید