تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI آگوست ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم شهریور ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت شهریور ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI سپتامبر ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم شهریور ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Childhood Education



Childhood Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0009-4056
ISSN
2162-0725
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی آگوست ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

اهداف مجله

Childhood Education Innovations یک نشریه با قالب مجله است که ایده ها و شیوه های نوآورانه ای را برای بهبود آموزش کودکان در سطح جهانی به اشتراک می گذارد. Childhood Education Innovations یک نشریه دو ماهانه Childhood Education International (CE International) است. این مجله برای مخاطبان جهانی از مربیان و طرفدارانی که برای ایجاد آینده‌های مثبت و پایدار برای کودکان و جوانان، با تمرکز ویژه بر بهبود دسترسی و کیفیت آموزش برای جمعیت‌های حاشیه‌نشین تلاش می‌کنند، منتشر می‌شود. شاغلین در مدارس، سازمان‌های غیردولتی و سازمان‌های مبتنی بر جامعه؛ دانشگاهیان آموزش و پرورش علاقه مند به ایده ها و شیوه های نوآورانه؛ و حامیان آموزش جهانی در بنیادها، سازمان‌های دولتی و کسب‌وکارها ارزش زیادی در صفحات نوآوری‌های آموزش کودکی پیدا خواهند کرد. مجله خواهر ما، مجله تحقیقات در آموزش کودکی، تحقیقات تجربی و بررسی شده و مورد علاقه رهبران آموزش، سیاست گذاران و دانشگاهیان را ارائه می دهد. Childhood Education Innovations مقالات جذاب و در دسترس را به اشتراک می گذارد که راه حل های بین رشته ای و بین بخشی را برای چالش های آموزشی خاص توصیف می کند و تفکر پیشرفته را در این زمینه بررسی می کند: آموزش و یادگیری فناوری طراحی مدرسه در برنامه درسی رهبری آموزش در کلاس درس به منابع ابزارهای ارزیابی برای تامین مالی آموزش مربیان نزدیک می شود. شتاب دهنده های نوآوری توسعه حرفه ای شتابدهنده های نوآوری توسعه نوآوری مشارکت های خلاقیت مرتبط با آموزش اهداف توسعه پایدار   Childhood Education Innovations مقالاتی را می پذیرد که به شیوه ای محاوره ای و توصیفی (با استفاده کم از نقل قول ها) نوشته شده باشد که درک ما را از نوآوری در آموزش گسترش می دهد، کاربردهای عملی نوآوری های آموزشی را به نمایش می گذارد، و اخبار نوآوری آموزشی را به اشتراک بگذارید این مجله همچنین از مصاحبه با مدیران برنامه و سایر مبتکران استقبال می کند، که امکان پوشش طیف گسترده ای از موضوعات را در قالب پرسش و پاسخ فراهم می کند. Childhood Education Innovations یک نشریه بررسی شده نیست. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید