نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Childhood Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0009-4056 | ISSN |
2162-0725 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Childhood Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Childhood Education Innovations یک نشریه با قالب مجله است که ایده ها و شیوه های نوآورانه ای را برای بهبود آموزش کودکان در سطح جهانی به اشتراک می گذارد. Childhood Education Innovations یک نشریه دو ماهانه Childhood Education International (CE International) است. این مجله برای مخاطبان جهانی از مربیان و طرفدارانی که برای ایجاد آیندههای مثبت و پایدار برای کودکان و جوانان، با تمرکز ویژه بر بهبود دسترسی و کیفیت آموزش برای جمعیتهای حاشیهنشین تلاش میکنند، منتشر میشود. شاغلین در مدارس، سازمانهای غیردولتی و سازمانهای مبتنی بر جامعه؛ دانشگاهیان آموزش و پرورش علاقه مند به ایده ها و شیوه های نوآورانه؛ و حامیان آموزش جهانی در بنیادها، سازمانهای دولتی و کسبوکارها ارزش زیادی در صفحات نوآوریهای آموزش کودکی پیدا خواهند کرد. مجله خواهر ما، مجله تحقیقات در آموزش کودکی، تحقیقات تجربی و بررسی شده و مورد علاقه رهبران آموزش، سیاست گذاران و دانشگاهیان را ارائه می دهد. Childhood Education Innovations مقالات جذاب و در دسترس را به اشتراک می گذارد که راه حل های بین رشته ای و بین بخشی را برای چالش های آموزشی خاص توصیف می کند و تفکر پیشرفته را در این زمینه بررسی می کند: آموزش و یادگیری فناوری طراحی مدرسه در برنامه درسی رهبری آموزش در کلاس درس به منابع ابزارهای ارزیابی برای تامین مالی آموزش مربیان نزدیک می شود. شتاب دهنده های نوآوری توسعه حرفه ای شتابدهنده های نوآوری توسعه نوآوری مشارکت های خلاقیت مرتبط با آموزش اهداف توسعه پایدار Childhood Education Innovations مقالاتی را می پذیرد که به شیوه ای محاوره ای و توصیفی (با استفاده کم از نقل قول ها) نوشته شده باشد که درک ما را از نوآوری در آموزش گسترش می دهد، کاربردهای عملی نوآوری های آموزشی را به نمایش می گذارد، و اخبار نوآوری آموزشی را به اشتراک بگذارید این مجله همچنین از مصاحبه با مدیران برنامه و سایر مبتکران استقبال می کند، که امکان پوشش طیف گسترده ای از موضوعات را در قالب پرسش و پاسخ فراهم می کند. Childhood Education Innovations یک نشریه بررسی شده نیست. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.