| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Citizenship, Social and Economics Education
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
| sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
| انگلستان | کشور |
| 2047-1734 | ISSN |
| 2047-1734 | e-ISSN |
| 2011 تا کنون | مدت فعالیت |
| SAGE | ناشر |
| journals.sagepub.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Citizenship, Social and Economics Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
آموزش شهروندی، اجتماعی و اقتصادی (CSEE) مجله رسمی انجمن بین المللی برای آموزش شهروندی، اجتماعی و اقتصادی است. CSEE یک مجله آنلاین و با داوری همتا است که تمرکزی برای مطالعات علمی و حرفهای در زمینههای آموزش، اجتماعیسازی، توسعه برنامه درسی و جنبههای اقتصاد، جامعهشناسی، سیاست و روانشناسی اجتماعی دارد.
هدف این مجله گردآوری این طیف از رشتهها در یک انجمن گفتگو و تبادل نظر است. این شامل تجزیه و تحلیل چگونگی یادگیری کودکان در مورد جوامع، حال و گذشته، گزارش ها و گزارش های تحقیقات جاری از رشته های مختلف، و همچنین گزارش و تجزیه و تحلیل شیوه ها و نوآوری های حرفه ای معاصر، در برنامه درسی و در سازمان تغییرات آموزشی در این زمینه ها است. .