تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Cognition And Instruction



Cognition And Instruction

انگلستان
کشور
۳٫۲۱۶
Impact Factor
۴٫۸۹۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0737-0008
ISSN
1532-690X
e-ISSN
1984 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

در میان مجلات آموزشی، جایگاه متمایز Cognition and Instruction، مطالعه دقیق موضوعات اساسی مربوط به فرآیندهای ذهنی، اجتماعی-فرهنگی و میانجی و شرایط یادگیری و شایستگی فکری است. برای این اهداف، هر دو "شناخت" و "آموزش" باید به طور گسترده تفسیر شوند. مجله ترجیحاً به "چگونگی" یادگیری و شیوه های فکری می پردازد. تعادل نظریه مستدل و تکنیک تجربی دقیق و انعکاسی، و همچنین تجزیه و تحلیل داده های فرآیند علاوه بر معیارهای نتیجه، معمول است. مطالعه یادگیری در شرایط مهندسی شده و از نظر زیست محیطی معتبر بسیار ارزشمند است، اما مطالعه آزمایشگاهی نیز برای دستیابی به اصول اساسی ضروری است که آشکارا در "دنیای واقعی" یادگیری و عملکرد فکری کاربرد دارند. موضوعات معرف اما نه انحصاری برای مقالات عبارتند از: آزمایشات طراحی: بررسی اصول طراحی برای، اجرا و عملکرد زمینه های نوآورانه برای یادگیری، از جمله مواردی که توسط فناوری های جدید امکان پذیر شده است. توسعه و پرورش علاقه و هویت. آماده سازی و اجرای تدریس، از جمله جنبه های فرهنگی و نهادی. ماهیت دانش و فرادانش در گستره موضوعات مدرسه. روابط بین دانش و عملکرد درون و برون مدرسه ای. عملکرد ماهرانه در زمینه های حرفه ای. کلاس درس و شیوه های فرهنگی گسترده تر که دسترسی عادلانه به یادگیری را تقویت می کند. سواد قدیم و جدید؛ نقش بازنمایی در تفکر فردی و جمعی نوآوری نظری با انگیزه خوب؛ توسعه و مطالعه روش های تجربی. تحقیقات در سطوح مختلف و شامل روش های متعدد مورد استقبال قرار می گیرد. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. تعداد خوانندگان: متخصصان در زمینه های مختلف حرفه ای از تحقیقات و تجزیه و تحلیل شناختی-آموزشی – یا تأثیرگذاری بر آن – استفاده می کنند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید