| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ | 
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ | 
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ | 
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ | 
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ | 
| SCImago | می ۲۰۲۵ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ | 
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ | 
Communication Disorders Quarterly
|  ناشری با نام    مشابه ناشر این مجله در  لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.  | |
| sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)  | 
|  ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
| آمریکا | کشور | 
| ۰٫۹۸ | Impact Factor | 
| 1525-7401 | ISSN | 
| 1538-4837 | e-ISSN | 
| 1976 و 1978 تا 1990 و 1992 تا 1995 و 1997 تا کنون | مدت فعالیت | 
| SAGE | ناشر | 
| journals.sagepub.com | سایت مجله | 
 ISI
                            ISI                         Scopus
                            Scopus                        این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Communication Disorders Quarterly ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
 SCImago
                                SCImago                            بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مقالات فصلنامه اختلالات ارتباطی (CDQ) برای بررسی به صورت مستمر پذیرفته می شوند. ویراستار CDQ از ارائه تحقیقات کاربردی و بالینی منتشر نشده قبلی در رابطه با ارتباطات معمولی و غیر معمول در طول عمر استقبال می کند. این شامل ارزیابی و مداخلات برای اختلالات ارتباطی در نوزادان، کودکان نوپا، کودکان خردسال، کودکان در سن مدرسه، جوانان و بزرگسالان است. خوانندگان CDQ نمایانگر وسعت دیدگاه ها و علایق حرفه ای هستند که در تنوع علایق و تخصص اعضای هیئت تحریریه نیز منعکس شده است. این مجله به ویژه مورد توجه آسیب شناسان گفتار-زبان و معلمان ناشنوایان و کم شنوایان است. CDQ از فرآیند بررسی همتایان پوشانده شده برای ارسال استفاده می کند.